خانه > عمومی > تاثیر سهمیه شاهد در قبولی کنکور

تاثیر سهمیه شاهد در قبولی کنکور

اگر از کنکور سراسری عبور کردید یا درگیر اون هستید حتماً از درصد دروس سر در میارین. پس ازتون دعوت میکنم درصدهای زیر رو ببینید:

_____ دروس عمومی _____

- ادبیات فارسی: 4 درصد

- عربی: 2 درصد

- معارف اسلامی: 36 درصد

- زبان: 6 درصد

_____ دروس تخصصی _____

- ریاضی: 8 درصد

- فیزیک: منفی 8 دهم درصد

- شیمی: 26 درصد

حالا باید حدس بزنید طرف کجا قبول شده؟؟

مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد.

می دونم باور واسه ما بدون سهمیه ای ها سخته ولی باور کنید…

تاثیر سهمیه شاهد در قبولی کنکور

تاثیر سهمیه شاهد در قبولی کنکور

با تشکر از heavenlylove.mihanblog.com

  1. یک سهمیه ای
    مارس 25, 2010 در 12:34 ق.ظ. | #1

    حسود هرگز نیاسود…
    همه جات بسوزه

  2. یک سهمیه ای
    مارس 25, 2010 در 3:39 ب.ظ. | #3

    خاک بر سرت شکل کارنامه که اینطوری نیست

  3. یک بد بخت بدون سهمیه
    مارس 25, 2010 در 6:35 ب.ظ. | #5

    شما سهمیه ای ها خیلی بی سوادین
    هر سال که کارنامه ها عین هم نیست

    • آوریل 17, 2010 در 8:45 ق.ظ. | #6

      shoma bisavadi ke tashkhis nemidid ke in fotoshape

      • نا شناس
        ژوئیه 30, 2010 در 12:51 ب.ظ. | #7

        اگه بیاین دانشگاه که فهمیده می شه چی فوتوشاپه

    • سرافراز
      اوت 3, 2010 در 11:41 ب.ظ. | #8

      کارنامه دانشگاه آزاد رو اوردی بعد بالاش زدی فردوسی مشهد مرتیکه احمق
      واقعا وقاحت داره و متاسف از اینکه یه سری عقده ای باور کردن
      ما پدرمون جای ما زحمت کشیده مثل پدر شما ته خونه ننشسته و سوراخ موشی صد میلیون بخره
      عقده کردین ، اخی گوگولی

  4. احسان
    مارس 28, 2010 در 2:53 ب.ظ. | #9

    خیلی مفت خوریه به خدا

    سربازی معاف

    دانشگاه مفتی
    استخدام راحت
    .
    .
    .

  5. مارس 28, 2010 در 6:41 ب.ظ. | #10

    هر سهمیه ای ظلمه به اونایی که درس می خونن. چطور ممکنه کسی که سهمیه نداره باور نکنه کارنامه سهمیه ای ها چطوریه؟ حداقل وقتی با هم تو دانشگاه هم کلاس می شن که باورش میشه!!

  6. میلاد
    آوریل 16, 2010 در 12:28 ب.ظ. | #11

    شماها حاضرید پدرتون رو از دست بدید و بعد برین دانشگاه تو رو خدا یکم فکر کنید اگه پدرای ما نبودند کنار شما الان خواهر و برادر عرب بود…………

    • آوریل 17, 2010 در 8:47 ق.ظ. | #12

      ma farzandane issarim pas nemizarim ke khon pedaranemon paymal beshe,dorod bar shoma

      • نا شناس
        ژوئیه 30, 2010 در 12:50 ب.ظ. | #13

        شما با مفت خوری و رفتن به دانشگاه بدون زحمت و تلاش می خواید نزارین خون پدرتون پایمال شه واقعا که!!!!!!!

  7. moein
    آوریل 16, 2010 در 8:36 ب.ظ. | #14

    سهمیه شهید که خوبه این سهمیه هیئت علمی خیلی مفت خوریه. باز شهید لاقل باباشو از دست داده این بچه ی استادا رو آدم چی بگه…

  8. آوریل 17, 2010 در 8:42 ق.ظ. | #15

    agha hagh be hagh dar mirese hatman haghemon hast ke behemon midan bebinid va besozid man to behtarin daneshgah dolkati dars mikhonam taze pool ham midanam be khatere chi???????? bekhatere in ke babam shoja bod raft jangid nazasht khaketon namoston biyofte daste ye mosht arab,ahmagh nabashid in jobran khon pedarane ma nemishe laanat bar kasani ke nemifahmand

  9. fox
    آوریل 17, 2010 در 2:32 ب.ظ. | #16

    تا چشمتون درآد.وقتی پدرای ما جونشون کف دستشون بود و جلوی عراقی های ….وایساده بودن،پدرای شما تو جاشون خواب بودن و عشق و حال دنیا رو میکردن…….

    • نا شناس
      ژوئیه 30, 2010 در 12:56 ب.ظ. | #17

      پدر من اون موقع داشت به توی احمق درس می داد و معلمی می کرد که حالا بزرگ شدی و داری می ری دانشگاه. الان که شما دارین عشق و حال دنیا رو میکنین!

  10. حامد
    آوریل 17, 2010 در 7:24 ب.ظ. | #18

    من که شخصا با سهمیه مخالفم. مگه پدر شما زنده بود شما رو می فرستاد دانشگاه که حالا که شهید شده می برنتون دانشگاه.
    اگه پدرتون زنده بود پول در می آورد خب حالا هم دولت به خانواده های شهید ماهیانه حقوق بده نه اینکه بچه هاشونو ببره دانشگاه

  11. zahra
    آوریل 30, 2010 در 2:59 ب.ظ. | #19

    1.akhe ahmagh karname ke in shekly nist chera mikhay mardomo gool bezani

    2. to sahmie faghat 75% nomreye akharin nafar melake inke ke kheili parte

    3.vaghty hameye donia dashtan ba ma jang mikardan oon moghe pedarane shoma ya az iran farrar kardand

    ya roo be geroon kardane jensashoon pardakhtand ya raftan ye goooshe ghayem shodan

    ya zane shahidaro sighe kardand
    ta hala be in fekr kardi ke kasi mesle man harooz bayad pedaram ro rooye sandali charkh dar bebine
    aya mitoone dars bekhoone ?
    ?
    midoonam hata 1 sanie ham nemitooni ham chin chizi ro baraye khodet tasavor koni

    too bekhodet migi mosalmoon migi irani migi adam
    ?

    • Diss Basiji
      ژوئیه 8, 2010 در 5:12 ب.ظ. | #20

      kiiiiiiiiiiram too ghiafat
      badbakht babaye kharetam shahid nashode,
      vase keshvar goshaeiye ye koskesh mese khodesh rafte halak shode
      marg bar basiji
      marg bar sahmiEiye ahmagh
      marg bar to ke be jaye inke sareto bendazi paein khafe shi goh khorie ezafi mikoni
      kheili kesaf bazie in mamlekate kasife akhoondimoon

    • ناشناس
      اوت 2, 2010 در 12:09 ب.ظ. | #21

      خوب من که مادرمو از بچگی ازدست دادم و بی مادر بزرگ شدم چی؟ مگه من سختی نکشیدم ولی مثل آدم نشستم درسمو خوندم و رفتم دانشگاه. پدر شما باعث افتخار شما شد ولی شما چطوری می خواین باعث افتخارش بشین؟ با رفتن به دانشگاه و رشته ای که حقتون نیست؟ خیلی ها هستند که سختی های بیشتری از تو تو زندگی کشیدند ولی هیچکدوم سهمیه ندارند. فقط کمی منطقی فکر کن.در ضمن پدر من اون موقع پلیس انتظامی بود و داشت تو داخل کشور خدمت می کرد و تا الان هم زن نگرفته چطوری می خوای جواب این تهمت هاتو اون دنیا بدی؟ مگه تو به بابات گفتی برو بجنگ که حالا پزشو می دی؟ تو هیج نقشی در رفتن پدرت به جبهه نداشتی ولی الان سهم می خوای چر؟ من سهم بی مادریمو از کی بگریم؟

      • نوامبر 15, 2011 در 5:13 ب.ظ. | #22

        خودم
        آقای ناشناس و آقایون دیگه ای که کنکور و دانشگاه واستون عقده شده، شما ها آنقدر حقیر هستید که رفتن به دانشگاه و اخذ مدرک بهتون شخصیت میده، این مملکت با وجود چنین افرادی ، دشمن نمیخواددیگه. واقعا جای تاسف داره که بعضی جوانان به اصطلاح روشن فکر ( غرب زده و ….) این طرز فکرشونه، شما اگه راست میگی به دنبال جای اصلی خودت توی جامعه باش، نمیخواد کسی را محکوم کنی، این بددهنیها که اینجا نوشتید، چیزی بجز ضعف نیست، اکثر شماها که این نظرها (چرا سهمیه…) رامیدید، نمیتونید هنوز با جنس مخالف یک رابطه انسانی داشته باشید،( من توی دانشگاهها دیدم که میگما…) خیلی از دخترها توی دانشگاه، مثلا ازش سوالی میپرسی فکر میکنه داری ضمینه میچینی بری خواستگاریش…. بسه دیگه ، اگر بخوام در مورد این چیزها صحبت کنم چند روز طول میکشه. خدا نگهدار

  12. hossein
    مه 2, 2010 در 12:27 ب.ظ. | #23

    این کمترین کاری است که میشود برای این عزیزان انجام داد چون اگر انها نبودند دانشگاهی هم نبود که ما بدون سهمیه ای ها هم انجا باشیم

  13. hossein
    مه 2, 2010 در 6:07 ب.ظ. | #24

    خدا کنه پدر همه شما بمیره تا بهتون سهمیه بدن ببینید خوبه یا نه
    واقعا نمک نشناسید ارزش این خانواده ها خییییییلی بیشتره

  14. پشت کنکوری
    مه 6, 2010 در 2:08 ب.ظ. | #25

    تا کور شود چشم حسود و بخیل * تا چشمتون درآد بشینید درس بخونید

  15. سامان
    مه 7, 2010 در 6:10 ب.ظ. | #26

    آیا حق منی که پدرم دست و دو تا جشم 1 پاش از دست داده نیست که حداقل پسرش قبول شه؟

    از نظر من حق اون بسیجی ها هیجه

    • نا شناس
      ژوئیه 30, 2010 در 12:47 ب.ظ. | #27

      مگه پدر شما دو چشم و یک پاشو واسه رفتن شما به دانشگاه از دست داد؟ فرق شما با اونیکه پدرش پاهاشو به دلایل دیگری از دست داده چیه؟ چرا شما باید از سهمیه استفاده کنید ولی اون نمی تونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در تمام دنیا و در طول تاریخ خیلی ها به خاطر دفاع از وطن جونشونو از دست دادن ولی جایی رو سراغ ندارم که اینگونه به بچه هاشون برسن و بچه هاشون هم اینقدر پر توقع و مفت خور باشند یکم منطقی فکر کنید. خودتونو جای کسی بزارین که پدرش به مرگ طبیعی ازبین رفته و از کودکی سایه پدر رو سرش نبوده و نمی تونه از سهمیه استفاده کنه.

  16. ایمان
    مه 7, 2010 در 8:54 ب.ظ. | #28

    آخه مشکل شما سهمیه ای ها اینه که با سهمیه هم هیچ پخی نمیشین
    من به شخصه با هر سهمیه ای در زمینه ی درس مخالفم. باباتونو از دست دادین بهتون حقوق بدن
    چه ربطی به دانشگاه رفتن داره؟؟؟ مگه باباتون میخواسته به جای شما درس بخونه ;)

  17. بچه مالک
    مه 10, 2010 در 3:26 ب.ظ. | #29

    ایمان تو چه پخی شدی که اینا نمیشن

    • دوست ایمان
      مه 24, 2010 در 12:23 ق.ظ. | #30

      شاید الان داره تو یکی از بهترین دانشگاه ها و در بهترین رشته ها تحصیل می کنه
      تو از کجا میدونی؟

  18. زهرا
    مه 22, 2010 در 8:00 ق.ظ. | #31

    آقا سهمیه ،پول ،حقوق ،ماشین وهر چی که فکرشو بکنید بهمون میدن می خوان سهمیمونو بیشترش هم بکنن کور شه اون چشای حسودتون

  19. زهرا
    مه 22, 2010 در 8:04 ق.ظ. | #32

    نویسنده این سایت یک ادم کاملا احمق هست

    • Diss Basiji
      ژوئیه 8, 2010 در 5:13 ب.ظ. | #33

      khodet ahmaghi
      adat kardi be haroom khori dige kesafat

  20. وحدت
    مه 22, 2010 در 11:01 ق.ظ. | #34

    به این اراجیف گوش نکنین اینا فقط برای تفرقه انداختن بین جوونای یه نسله، ما همه سر کار هستیم چه با سهمیه چه بی سهمیه ، اون دوست عزیزی که این تاپیک رو ایجاد کرده یا دلش از جای دیگه پره یا آدم مغرضیه،

  21. سعید
    مه 24, 2010 در 12:22 ق.ظ. | #35

    خطاب به اون کسانی که به نویسنده فحش دادن:
    خوبه که آدم حقایق رو قبول کنه و در برابر چیزی که میدونه حق و درست نیست جبهه نگیره
    اگه آدم انتقاد پذیر باشه وضعش از اون چیزی که هست خیلی بهتر میشه

  22. مه 28, 2010 در 11:57 ق.ظ. | #37

    یعنی خاک بر سر بیشعورتان تو چرا حسودی میکنی بشین درستو بخون کمتر حرف یاوه بزن چه اینها باشن چه نباشن تو دانشگاه برو نیستی برا تون متاسفم

  23. مريم
    مه 29, 2010 در 6:15 ب.ظ. | #38

    خاك بر سر تو و حسوداي ديگه…قربون تمام خوانواده هاي شاهد برم من…….منم يكي از اونام….ميخواست بابات بره جنگ…وقتي كه ميهنمون به اشخاص گرامي مثل باباهاي ما نياز داشت و باباهاي ماها هم با جون و دل رفتن جبهه باباي تو كجا بود..اما چون نرفتن و به وظيفشون عمل نكردن…حالا شمانسل بعدي دارين چوبشو ميخورين…كه اصلا هم مهم نيست…حقتونه…اگه تمام دنيارو هم به پاي ماها و باباهاي گراميه هممون بريزن بازم كمه…ببين اگه ما بچه هاي شاهد بخواييم حالتوو امسال تورو بگيريم بدجور ميشونيمتون سرجاتون..همونطور كه باباهامون اينكارو كردن و با تمام بي امكاناتي ايرانو نجات دادن..گفته باشم حواستو از اين به بعد بيشتر جمع كن….

    • نا شناس
      ژوئیه 30, 2010 در 1:16 ب.ظ. | #39

      چون که پدر شما رفته جنگیده و شهید شده شما باید مفت خوری کنید؟! من افرادی رو می شناسم که فرزند شهید هستند ولی اینقدر با فرهنگ هستند که از هیچ کدام از این سهمیه ها استفاده نمی کنند چرا که معتقدند این کار ارزش کار پدرشونو پایین میاره. در ضمن شما نباید به پدرهای بقیه بی احترامی کنید. چرا ما باید چوبشو بخوریم من خودم تلاش کردم و الان دارم تو یه رشته خوب تو دانشگاه خوب بدون سهمیه درس می خونم و همه بهم احترام می ذارن ولی یکی از همکلاسی هایم که با سهمیه تو کلاسمون هست که همه مسخرش می کنند و بهش می گن سهیمه ای حالا کی داره چوبشو می خوره؟ شما چوب مفت خوریتونو می خورین.

  24. ژوئن 5, 2010 در 2:22 ق.ظ. | #40

    با سلام درود به روح پاک شهدا

    شما با خواندن این مقاله دیگه لزومی نداره که باهم جنگ کنید

    متاسفم برای مردم ایران که تا کار(جنگ)میشه همه آویزون ، حالا که راحت دارن زندگی

    می کنند به شهدا،جانبازان و فرزندان شاهد توهین می کنند ،روحیه کثیفی دارین.اصلاح نشدنی

    جهان سوم

    http://fashnews.ir/archive/news/66-hot-news/4872-2010-05-23-05-54-08.html

    • یکی که حقشو خوردن
      فوریه 16, 2012 در 10:12 ق.ظ. | #41

      برو بابا احمق نفهم
      شهدا پاک بودن
      ولی انگل هایی که خودشونو بهشون چسبوندن که با این کارا سود ببرن آبرو شهدا رو بردن
      یک خانواده شهید:
      سهمیه در کنکور نتیجه ش:کشور به دست چنتا احمق میفته ولی باهوش ها بی کار
      سهمیه در استخدام همین نتجه را میفته
      سهمیه در همه جا حتی صف توالت فرهنگی
      خانم جانبازا ماهی حقوق یه پرستار میگیرن
      جانباز بعد مرگ در سن 100 و خورده ای شهید میشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      بچههای شهدا 50%جانبازن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      همه کثافتی به بار میارن ولی حق ایناس
      اون وقت لیدر انتظار داره با این همه حقو ناس بره بهشت
      انسانیت رو دیدید سلام منو بهشون برسونید
      آخ آخ

  25. یک جوان که به خاطر بدشانسی نتونست دانشگاهی که میخواست قبول بشه
    ژوئن 5, 2010 در 5:17 ب.ظ. | #42

    به یزدان که گر ما خرد داشتیم……کجا این سرانجام بد داشتیم

  26. ALI
    ژوئن 25, 2010 در 8:44 ب.ظ. | #43

    به خاطر همین سهمیه ها و پارتی بازیاست که ما جهان سومی شدیم

    اگر هر کس اون جایی باشه که شایستگیش رو داره ما میتونیم پیشرفته ترین کشور دنیا باشیم(که هیچ وقت اینطور نخواهد بود…)

  27. رامین
    ژوئن 28, 2010 در 12:06 ب.ظ. | #44

    سلام.فکر می کنید اگه همین الان جنگ بشه یکی از همین هایی که از این حرفها میزنن جر ات دارن برن بجنگند حتی بهشون بگی بهترین امکانات رو میدن یک لحظه میتونی تصور کنی که تو جنگی جونتو دستت گرفتی بی خیال دنیا خانواده زندگی راحت شدی

  28. علی
    ژوئن 28, 2010 در 12:06 ب.ظ. | #45

    سلام.فکر می کنید اگه همین الان جنگ بشه یکی از همین هایی که از این حرفها میزنن جر ات دارن برن بجنگند حتی بهشون بگی بهترین امکانات رو میدن یک لحظه میتونی تصور کنی که تو جنگی جونتو دستت گرفتی بی خیال دنیا خانواده زندگی راحت شدی

  29. روژان(بدون سهمیه)
    ژوئن 28, 2010 در 5:25 ب.ظ. | #46

    خاک بر سرت!این کارنامه که ساختگی هست.من سهمیه ندارم،ولی این کارنامه تابلوست که ساختگی هستش.

    • اشکان
      ژوئن 28, 2010 در 8:59 ب.ظ. | #47

      منظور اونایی که میگن این کارنامه ساختگی هست چیه؟
      میخواین بگین سهمیه شهید اینقدر تاثیر نداره؟
      من میگم خیلی بیشتر از این تاثیر داره. به درستی و غلطی کار ندارم ولی حقیقت اینه که کسانی که از سهمیه شاهد استفاده می کنن اصلاً سواد بقیه افرادی که بدون سهمیه قبول میشن رو ندارن…

  30. mamad
    ژوئیه 10, 2010 در 10:10 ق.ظ. | #48

    khare hamatuno gaidam

  31. Ebiram
    ژوئیه 11, 2010 در 7:54 ب.ظ. | #49

    Diss Basiji :
    kiiiiiiiiiiram too ghiafat
    badbakht babaye kharetam shahid nashode,
    vase keshvar goshaeiye ye koskesh mese khodesh rafte halak shode
    marg bar basiji
    marg bar sahmiEiye ahmagh
    marg bar to ke be jaye inke sareto bendazi paein khafe shi goh khorie ezafi mikoni
    kheili kesaf bazie in mamlekate kasife akhoondimoon

    درسته بسیجیا حرومزاده ان ولی تو ام دیگه انقد تند نرو دوست من

  32. یه پشت کنکوری
    ژوئیه 13, 2010 در 11:14 ق.ظ. | #50

    بابا دست رو دلم نذار که خونه.خودتون رو بزارین جای من که پارسال رتبه ام 1000شد و قبول نشدم اما یکی از بچه ها با رتبه 3000 و 25درصد سهمیه پزشکی قبول شد.

  33. 2نفر
    ژوئیه 17, 2010 در 6:52 ب.ظ. | #51

    اون موقع كه باباي شما فكر….بود باباهاي ما توي مرز مي جنگيدن….
    حالا نوبت دولت هستش كه تلافي كنه و از شرمندگي ما در بياد.

    • نا شناس
      ژوئیه 30, 2010 در 12:38 ب.ظ. | #52

      مگه شما رفتین جنگیدین که دولت از شرمندگی شما دربیاد؟ مگه پدر شما واسه دانشگاه رفتن شما جنگید یا دفاع از وطن؟ شما از اعتبار پدرتون واسه خودتون سو استفاده می کنید

  34. ژوئیه 19, 2010 در 4:15 ب.ظ. | #53

    تا جايي كه ما يادمونه باباهاتون كمپوت دزد بودن حالا خودتون هم صندلي هاي دانشگاه رو از ملت مي دزديد.
    من خيلي از خانواده هاي شهداي محترم رو مي شناسم كه از هيچ كدوم اين سهميه ها استفاده نمي كنند چون احساس مي كنند دارند خون شهيدشونو ميمكند. تازه بعضياشون با اين كه وضع اقتصادي خوبي ندارن ميرن به خانواده هاي فقير كمك مي كنند.

  35. بهار
    ژوئیه 21, 2010 در 10:54 ق.ظ. | #54

    واقعا براتون متاسفم كه اينقدر قدر نشناسيد…

  36. امین
    ژوئیه 30, 2010 در 12:08 ق.ظ. | #55

    هرگز از سهمیه استفاده نکردم اما برفرض که این درست هم باشه ماها جرا می خواییم با این کار خنگی خودمون رو بپوشنیم چتد تا از این سهمیه ای ها هست مگه؟؟؟

    ادب هم که از سز روتوی همه مون می باره

    اونا نرفتن که کسی جاشون بره دانشگاه ولی ماها چرا این قدر، قدر نشناس شدیم

  37. ژوئیه 31, 2010 در 10:56 ق.ظ. | #56

    سلام به همه دوستان
    چه اونايي كه بي حرمتي كردن و با بي ادبي فرزنداي شهيدو مفت خور خطاب كردن و چه افراد واقع بيني كه فقط نوك دماغشونو نميبينن
    لازم دونستم اينجا چند نكته مهم رو واسه اونايي كه واقعا نا اگاهانه بي حرمتي ميكنند ياد آوري كنم
    1- سهميه شاهد 5 درصد اضافه بر ظرفيت دانشگاه ها ميباشد و اين مصوبه مجلسه پس اين عزيزان جاي هيچكسو پر نكردند اگه نميدونستين تا حالا بدونيد و نا اگاهانه قضاوت نكنيدو اگه ميخوايد بدونيد كه ظرفيت دانشگاها رو بيشتر كيا پر ميكنند بايد بگم كه سهميه رزمندگان 40 درصر ظرفيت دانشگاه هاست يعني كسي كه 6 ماه سابقه جبهه داشته باشه از اين سهميه استفاده ميكنه
    2- واقعا شماها خيلي بي معرفتين يعني كسي كه پدرشو ميفهمين چي ميگم پدر سايه سر، پشتوانه زندگي تكيه گاه زندگي، در يك كلام همه چيشو از دست داده تا شماها به راحتي سايه پدر بالا سرتون باشه و بعدشم به راحتي بي حرمتي كنيدو بچه شهيدا رو يه مشت مفت خور خطاب كنيد خوب حقم دارين نعمت پدر بالا سرتونه از اين حرفاي من سر در نميارين به خدا حاضر بودم هيچي تو زندگي نداشتم فقط پدر بالا سرم بود شما اگه فقط يه روز از اون روزها و شبهايي كه ما بي پدري كشيديم و ميكشيدين مطمئن باشيد از اين گفته خودتون شرم ميكردين
    در هر حال 2عا ميكنم اونايي كه سهميه مازاد ظرفيت دانشگاهاو به بي پدري ترجيح ميدن انشااله كه هر چه زودتر اين موهبت الهي نصيبشون بشه

    • مصطفی
      ژوئیه 31, 2010 در 12:03 ب.ظ. | #57

      من یک ساله بودم که پدرمو از دست دادم ولی نه تو جبهه و الان هم سهمیه شامل من نمیشه منم سایه پدر رو سرم نبوده و بی پدر بزرگ شدم مادرم به تنهایی کار می کرد تا من بزرگ شدم ولی با سعی تلاش خودم و بدون کمک کسی وارد دانشگاه شدم حالا فرق من با شما چیه؟ هر دو بی پدر بزرگ شدیم ولی تو باید سهمیه داشته باشی و من نه چرا؟!

    • مریم
      ژوئیه 31, 2010 در 12:11 ب.ظ. | #58

      به نظر شما واسه اون 5 درصد سهمیه اضافه دولت هزینه نمی کنه؟ پول این 5 درصد اضافه از کچا میاد؟ شما فکر کن یه دانشگاهی تو یه رشته ای 33 نفر رو می تونه ثبت نام کنه و بعد اعلام کنه که ضرفیت این رشته 30 نفره و 3 نفر هم ضرفیت ماذاده واسه یه افراد خاص. خوب این سه ضرفیت خالی رو به کسی بدن که شایستش باشه. به نظر شما این بازی با اعداد نیست؟! 5درصد اضافه معنی نمی ده!اگه دانشگاهی واقعا 5 درصد می تونه اضافه بگیره خوب چرا از کسایی که شایسته تر و لایق تر هستند نگیره؟ یه کم منطقی باش و خوب فکر کن. خودتو با این 5 درصد اضافه قانع نکن و گول نزن در هر صورت موفق باشی

  38. ژوئیه 31, 2010 در 11:13 ق.ظ. | #59

    چه بسيار فرزنداي شهيدي كه تو دانشگاه ها از بسياري از اين بچه درس خونا جلو زدن وچ چه بسيار همين بچه درس خونهايي كه تو دانشگاه حتي از پس 2 ترمم بر نيومدن كه نمونه هاي اونو تو دانشگاه ها همتون ديديد پس كنكور و اين حرفا به هيچ وجه ملاك درستي براي موفقيت آدمها نيست

    • یه بی طرف
      ژوئیه 31, 2010 در 12:52 ب.ظ. | #60

      خودت به اون کارنامه نگاه کن به نظرت این آدم می خواد دو روز دیگه مهندس این ممکلت بشه به نظرت باعث پیشرفت می شه یا نزول؟ شاید چند سال دیگه بچه خودت زیر دست این مهندس کار کنه تو خودت راضی هستی؟ باید از هر کس به اندازه تواناییش کار خواست. خوب بهتون حقوق ماهیانه بدن خیلی هم خوبه چون حقتونه و حتی نمی تونه جبران سختی هایی که کشیدید رو و بده ولی یکم منطقی باش که برای پیشرفت ایران عزیزمون باید شایسته سالاری باشه نه سهمیه سالاری. مطمئن باش همین کسی که الان داره با این کارنامه تو فردوسی مشهد درس می خونه شاید جای کسی رو که خیلی بهتر از اون بوده رو گرفته و سرنوشت اون فرد به کلی عوض شده و داره تو یه رشته دیگه یا شهر دیگه درس می خونه. تو دوست داری می ری پیش دکتر بیماری به خوبی تشخیص بده و درمان کنه و این مستلزم اینه که دکتره توانایی لازم رو داشته باشه حال اگه کسی بدون تلاش و زحمت جای اونو بگیره مطمئنا نمی تونه بیماری تو رو درمان کنه پس در زمینه تحصیل باید کسایی که شایسته هستند پست های مهم رو بگیرند والسلام

  39. اوت 1, 2010 در 10:13 ق.ظ. | #61

    عزيزان واقعا مشكل شما اينه كه فرزناي شهيد بي سوادن و بعد ورود به دانشگاه و فارغ التحصيلي متخصص هاي نا كارامدي ميشن ؟ به خدا شماها سخت در اشتباه هستين يا تو اجتماع زياد نبودين ؟ بابا انقدر مغرضانه به اين موضوع برخورد نكنيد اين همه دانشگاه آزاد و موسسات غير انتفاعي و دا نشگاه پيام نور و …… فله اي دانشجو و اونم از توع بي سوادش بيرون ميريزه شماها نميبينيد بعد گير داديد به جمعيت كوچيك و رو به اتمام فرزند شهيد كه مطمئنا تا يكي دو سال آينده ديگه انگشت شمار ميشن بابا به خدا معرفتم خوب چيزيه همه جاي دنيا واسه اين قشر از جمعيتشون بدون اينكه نهادي وجود داشته باشه قدرداني و رسيدگي ميشه آخه شما بچه مسلمونا چقدر نمك نشناسين .
    بعدشم اون كارنامه صد در صد ساختگيه من خودم فرزند شهيدم و معماري دانشگاه تهران خوندم و درصدام همه بالاي 60 بود و از خيلي از بچه هاي هم دوره خودم كه سهميه مناطق بودن تو كار حرفه ايم موفق تر و متخصص ترم و حتي شاگرد اول دوره ما هم فرزند شهيد بود در حاليكه خيلي از اين بچه هاي به قول شما در س خون كه به قول شما ما جاشونو گرفتيم مدام مشروط ميشدن و در جا ميزدن و حتي مدرك معادلم نتونستن بگيرن
    در ضمن ملاك موفقيت تو زندگي ديگه به هيچ وجه درس ومدرك نيست چرا كه الان هر كي بخواد بالاخره يه ليسانسي ميتونه بگيره و اصلا هم تو بازار كار براشون مهم نيست مدركت مال كدوم دانشگاست بلكه يا مهارت و تخصص و كار بلدي(كه اينم ربطي به نوع دانشگاه نداره و فقط به سعي و تلاشو پشتكار آدما مربوط ميشه) ويا زبون بازيو و در نهايت پارتيه كه تعيين كنندست

    • یه بی طرف دوستدار خانواده معظم شهدا
      اوت 1, 2010 در 12:50 ب.ظ. | #62

      من نمی گم شماها بی سوادین منظورم اینه که درصد زیادی از موفقیت و سرنوشت افراد توی کنکور خلاصه می شه به همین جهت باید حداکثر تلاش بشه تا این آزمون سرنوشت ساز به بهترین شکل و عدالت کامل برگزار بشه و هر کس تلاش بیشتری کرده سهم بیشتری ببره به همین سادگی. شما وقتی می ری بانک و نوبت میگری توقع داری که کسی جاتو نگیره حالا اگه یک نفر بیاد به عنوان اینکه من فرزند شهیدم و می تونم بدون نوبت کارمو راه بندازم شما می گی که اشکال نداره یک نفره تو اون همه آدم که نوبت گرفتن این یک نفر مهم نیست و اعتراض نمی کنی؟ تو کنکور یک میلیون نفر شرکت می کنند یه عده در رفاه کامل و یه عده در بدبختی کامل یه عده بی پدر یه عده بی مادر یه عده از بچه های رنج کشیده بهزیستی و… خوب چرا فقط یه عده خاص باید نوبتو رعایت نکنند؟ منم معتقدم که کنکور ملاک خوبی برای طبقه بندی افراد نیست ولی به هر حال کاری که داره تو ممکلت ما انجام می شه و هرکس تلاش بیشتری کنه موفقیت بهتری کسب می کنه و باید عدالت به طور کامل رعایت بشه چی یک نفر چی هزار نفر. شما فرزند معظم شاهد هستی و سختی کشیدی قبول ولی خیلی ها هستند که سختی های بیشتری از شما ها می کشند مانند بچه های عزیز بهزیستی ولی اونا چرا از سهمیه استفاده نمی کنند؟ شما اصلا یک درصد و یا یک هزارم درصد احتمال بده که اون کسی که جاشو گرفتی موفقیت هایی رو هم که حقش بوده رو هم ازش گرفتی همین و حرف آخرم اینه که عدالت باید بطور کامل اجرا بشه به همین سادگی.

  40. اوت 3, 2010 در 9:41 ق.ظ. | #63

    يه بي طرف دوستار ….
    مثل اينكه شما اصلا نسبت به كنكور و سهميه بندي هاي اون بي اطلاع هستين عزيز دلم به جز سهميه شهدا و رزمندگان ما سهميه منطقه1 و منطقه 2 و منطقه 3 داريم كه منطقه 3 شامل مناطق محروم و به قول شما بدبخت جامعه هستش كه تا اونجايي كه من اطلاع دارم اين سهميه ظرفيت نسبتا خوبي داره و همينطور منطقه 2 كه شامل مناطق نيمه محروم و متوسطه پس مطمئنا كسي از شما جلو نميزنه و اين سهميه شاهد كمترين كاريه كه به عنوان قدر شناسي ميشه از اين عزيزان كرد بعدشم اگه مطالب بالاي منو خونده باشين بهتون گفتم سهميه شاهد 5 درصد اضافه بر ظرفيت دانشگاه هاست پس ما جاي كسيو پر نكرديم

    • مخالف محمد
      اوت 3, 2010 در 8:30 ب.ظ. | #64

      آقای محترم شما چرا می خوای با واژه 5 درصد اضافه خوتو گول بزنی؟ خوب اون 5 درصد اضافه صندلی دانشگاهو اشغال می کنند خوب چه بهتر هر کی لایق تره بشینه روش. مگه واسه اون 5 درصد اضافه دولت هزینه نمی کنه؟ خوب به نظر شما اگه دانشگاهی می تونه 5 درصد اضافه بگیره بهتره بگه ظرفیت دانشگاه 5 درصد اضافه شده یا بگه این 5 درصد واسه یه افراد خاص؟ شما اینطوری به قضیه نگاه کن که کل ظرفیت دانشگاه واسه پذیرش دانشجو 100 درصده که 5 درصد سهمیه و 95 درصد بقیه. حالا واسه قانع کردن اون 95 درصد بگین که ما 5 درصد اضافه ایم و به شما 95 درصد ربطی نداریم!!!!!!! نمی دونم متوجه شدی یا نه؟ در ضمن کسی با سهمیه مناطق مشکلی نداره که بسیار هم ضروری می باشد ولی مشکل اینجاست که افراد سهمیه مناطق نباید به دو دسته سهمیه شاهد و… و بقیه تقسیم بشه چرا که هر دو در یک شرایط و محیط تحصیل کرده اند. شما که یه صندلی تو دانشگاه گرفتی دولت واسش هزینه می کنه از کچا؟ از بیت المال. پس شما دقیقا جایی نشستی که می تونسته یه نفر شایسته تر بشینه.

  41. maryam
    اوت 3, 2010 در 2:31 ب.ظ. | #65

    man yek sahmiye hastam,tu yeki az daneshgahaye teh behtarin reshtaroo mikhunam,az kheili az bache haye bedune sahmiye ham darsam khub tare.vnemidunam chera nemikhayn befahmid ke baba har ki ke sahmiye dare ba hadde nesabe nomre ghabul mishe,ba zarfiate 5% ke aslan rapti be shoma ha nadare.hazineye tahsile maram be jaye vezarate olum hamin bonyade shahid mide,ke age be ma ham gharar bud nemidad,baz in pul ye jayii kharj mishod,ke bazam be shoma raptii nadare.dar payan bayad begam age shoma nemitunid biayn daneshgah behtare berid dars bekhunid,na inkee begid sahmiye yi ha jaye maroo gereftan,chon age babahaye hamin sahmiye hi ha nabudan,alan shoma ham nabudid

    • مخالف محمد
      اوت 3, 2010 در 8:45 ب.ظ. | #66

      خوب اون پولی که به ما ربطی نداره از کجا میاد؟ چرا واسه ما نمیاد؟ شماها می گید که ماها چون پدرمونو از دست دادیم سختی دیدیم و باید واسه ورود به دانشگاه سهمیه داشته باشیم. خوب خیلی ها هستند که از شماها سختی های بیشتری کشیده اند شما تصور کن فردی پدرشو تو تصادف از دست داده ومادرش از صبح تا شب تو خونه مردم کار می کنه تا بچه اش درس بخونه به نظر شما شرایط درس خوندن واسه این مشکل تره یا شما؟ حالا چرا شما سهیمه دارین ولی این بنده ی خدا نداره؟
      در ضمن شمایی که تو دانشگاه درست از بقیه بهتره چرا پس تو کنکور از اونا بهتر نبودی؟ خوب شاید خواستن فقط وارد دانشگاه بشن ولی واسه کنکور نور چشم ریختن و زحمت کشیدن که شما نسبت به اونا کمتر کشیدین. اصلا چرا شماها که میگید ما از خیلی از بدون سهمیه ای ها بهتریم از سهمیه استفاده می کیند؟ خوب استفاده نکنید تا بقیه بهتون چیزی نگن. پدران شما که تو کنکور شجاعت و ایثار رتبه های برتر کسب کردند چرا شما تو کنکور علم وتحصیل رتبه برتر کشوری کسب نمی کنید تا مایه افتخار پدران و ایران اسلامیمان باشیم؟ چرا شماها هی میگید که ماها چون پدر بالا سرمون نبوده سختی کشیدیم و نتونستیم درس بخونیم خوب این دلیل خوبی نیست چرا که خیلی ها هم هستند که پدرشونو به دلایل دیگه ای از دست داده اند. به امید روزی که فرزندان معظم شهدا مانند پدران خود مایه افتخار و پیشرفت ایران اسلامی گردند.

  42. amir ali
    اوت 3, 2010 در 2:34 ب.ظ. | #67

    agha chera hasudii mikonid,babahaye shomam mikhastan miraftan juneshunoo midadan shoma ham moftakii miumadin daneshgah,un zamun ye serii ha farar kardan raftan kharej dr shodan ,ye seriam raftan az khodeshun gozashtan,tu har keshvaroo diariam ke bashiii vase in adama ye serii emkanat hast.hala iran shahakar nemikonee ke mige biayn ba sahmiye berid daneshgah!!!

    • مخالف محمد
      اوت 3, 2010 در 8:58 ب.ظ. | #68

      فرق شما با اونی که پدرشو به دلایل دیگه ای از دست داده چیه؟ چرا به اون سهمیه نمی دن؟ اصلا شما در رفتن پدرتون به جبهه نقشی داشتین که حالا سهمیه می خواین؟ اون موقع که پدر شما رفته بود جبهه شما و من دو سه سال بیشتر نداشتیم که داشتیم تو کوچه خیابون واسه خودمون بازی می کردیم که پدر شما شهید شد و پدر من به عنوان یه کارمند ساده ی دادگستری زنده موند ا یااصلا تصور کن که تو تصادف جونشو از دست می داد. سئوال اینجاست که ماها در سرنوشت پدرامون هیچ نقشی نداشتیم و فقط داشتیم توپ بازی می کردیم. حالا که بزرگ شدیم من باید سهمیه نداشته باشم ولی شماها سرتونو می گیرید بالا و می گید فرزند شهیدم خوب نا مسلمون معنی فرزند شهید یعنی ورود با دانشگاه با زحمت کمتر نسبت به سایرین کسایی که تا نیمه های شب بیدار می موند و نمره عینکشون بعد کنکور دو برابر میشه. خود من نمره عینکم بعد کنکور دو برابر شد و دوستم با سهمیه و با زحمتی اندک داره با من تو یه کلاس درس می خونه؟ خودت بگو آتیش نمیگری؟ چرا اون نباید چشاش ضعیف تر میشد؟ فقط به خاطر از دست دادن پدری که شماها شاید اصلا ندیده باشینش که خیلی ها هستند که از نعمت پدر و مادر محرومند ولی سهمیه شاملشون نمیشه.

  43. amir ali
    اوت 3, 2010 در 2:36 ب.ظ. | #69

    arezooo mikardam ey kash pedare man 2 ta pash ghat nabud,harshab ta sob az dard bidar nemimund,valii dar avazesh,man aslan bi savad mimundam .vaghean ke berid khejalat bekeshid

  44. sara
    اوت 3, 2010 در 2:38 ب.ظ. | #70

    arezooo mikardam ey kash pedare man 2 ta pash ghat nabud,harshab ta sob az dard bidar nemimund,valii dar avazesh,man aslan bi savad mimundam .vaghean ke berid khejalat bekeshid

    • مخالف محمد
      اوت 3, 2010 در 9:03 ب.ظ. | #71

      خوب پدر منم دچار بیماری MS که الان فقط می تونه با سرش جواب بده و تمام بدنش فلج شده و حتی نمی تونه صحبت کنه و بهم بگه پسرم به نظر شما این از وضعیت شما سخت تر نیست. سال دیگه هم کنکور دارم ولی سهمیه شامل حالم نمیشه من چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مطمئن باش مثل من زیاد هستند فقط انصاف داشته باشین و یه کم منطقی فکر کنین.

  45. سمیرا
    اوت 3, 2010 در 2:38 ب.ظ. | #72

    دل خسته ام ز سهمیه هایی که هیچ کس

    باور نکرد سهم مرا سر کشیده است

    باور نکرد جای تو را پر نمی کنند

    باور نکرد سوی تو خنجر کشیده است

    این امتیازهای کذایی که بی دریغ

    طومار طعنه همه هم کلاس هاست

    ای کاش بودی ای پدر اینها ولی نبود !

    سهمیه سهم کینه حق ناشناس هاست

    رفتی که راه باز شود ، راه باز شد

    اما کنار جادّه مرا هیچ کس ندید

    زیر غبار رفتن شان اشک های من

    در انتظار آمدنت سیل آفرید

    تو مایه غرور منی گرچه نیستی

    مرد حماسه ، مرد بلاپوش شهر من

    باور نکن که بی تو به پایان رسیده ام

    خلوت نشین قطعه خاموش شهر من

    اینک منم که در هوس چشم های تو

    دل تنگم از نگاه طلب کار کوچه ها !

    در حسرت چشیدن گرمای دست تو

    می ترسم از شکستن دیوار کوچه ها

  46. عباس
    اوت 3, 2010 در 5:18 ب.ظ. | #73

    شما و پدرانتان اجر و مزد جبهه و جنگ و دارین تو همین دنیا میگیرین پس دیگه نمیتونید پزشو بدین و از آخرت حرف بزنید

  47. محمد امین
    اوت 3, 2010 در 11:23 ب.ظ. | #74

    یه مشت بی سواد ریختن تو دانشگاه خوب اینم روش چرا این همه جنگ و دعوا؟

  48. ناشناس
    اوت 6, 2010 در 1:01 ق.ظ. | #75

    لااقل اگر می خواستی دروغ بگی یه کم شکل وشمایلش رو درست میکردی.خودتی!!!!!!!!.»دانشگاه فردوسی مشهد دولتی است»ولی تیپ کارنامه ای که چاپ کرده ای وروی سایت گذاشته ای تابلو داد می زند که مال دانشگاه ازاد اسلامی است لااقل قالب کارنامه را عوض می کردی.»راست می گویند که میگویند «دروغ گو کم حافظه است.»"

  49. مدافع
    اوت 6, 2010 در 5:39 ب.ظ. | #76

    به خداوندی خدا قسم میخورم حاظرم تمام این سهمیه رو حتی چند برابرشو بدم تا بابام سلامتیشو پس بگیره درسته ما راحت وارد دانشگاه میشبم ولی به چه قیمتی شما از سختی های ما چه میدونین اه…ارزوی رفتن بیرون با پدر ارزوی بازی کردن با پدر ارزوی شرکت تو جلسه ی مدرسه ارزوی این که مثل بقیه که باباشونو میارن مدرسه میرن کوه و…………بنظر شما اینا به هم می ارزن

  50. مدافع
    اوت 6, 2010 در 5:47 ب.ظ. | #77

    من میدونم شاید براتون سخت باشه ببینید کسی راحت وارد دانشگاه شه اما کمی بدون حرص فکر کنین حاظرین زندگی ای که همه دارن ازش محروم شین و سهمیه بگیرین من که فکر نمیکنم حق دارین نفهمین من چی میگم چون شما عادی هستید از شما میخوام خدارو به خاطر داشتهاتون شکر کنین
    اگه کسی نقد و سوالی داره به شرط منطقی من حاظرم به مناظره

    • ناشناس
      اوت 8, 2010 در 12:14 ب.ظ. | #78

      خوب پدر منم دچار بیماری MS که الان فقط می تونه با سرش جواب بده و تمام بدنش فلج شده و حتی نمی تونه صحبت کنه و بهم بگه پسرم به نظر شما این از وضعیت شما سخت تر نیست. سال دیگه هم کنکور دارم ولی سهمیه شامل حالم نمیشه من چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مطمئن باش مثل من زیاد هستند فقط انصاف داشته باشین و یه کم منطقی فکر کنین.

  51. مدافع
    اوت 6, 2010 در 5:48 ب.ظ. | #79

    راستی محمد امین فکر کنم ادمی هستی مه رو هوا حرف میزنه میدونی میانگین دانشجویان شاهد از بقیه بالاتره
    اگه قبوووووول نداری تحقیق کن

  52. ناشناس
    اوت 7, 2010 در 3:22 ب.ظ. | #80

    ارزش پا بابات خیلی زیاده نه ارزش موهای سفید بابات خیلی زیاده نه پس لطف کسی که پاشو
    از دست داده تا پای بابای تو از بین نره خواهر مادر مثل اوناییکه تو بوسنی نشن بدون درد شما اینکه وقتی رنگ آرامش می بینید فکر میکنید باباتون کرده نه عزیزم خدا کرد به واسطه شهدا و جانبازاست تا حالا پدرت مثل دیوونه ها شده عصبی بشه نه نشده پس یه سری به جانبازای اعصابو و روان بزن بذار حالا اوناییکه این آرامشو بهت دادن تو ناآرامی الان بی پدریشون نقطه امیدی داشته باشن

  53. اوت 7, 2010 در 9:19 ب.ظ. | #81

    همه دوستانی که فرزند شاهد وایثارگر هستند در وبلاگ http://www.stabb.blogfa.com پیام بزارن تا یه سایت واسه خودمون بسازیم از همه دردو دلامون بگیم
    یا علی

  54. محمد
    اوت 8, 2010 در 11:20 ق.ظ. | #82

    آفرين سميرا همه جيو تو قالب شعر گفتي ولي حيف كه اينا هيچوقت نميتونن درك كنن

  55. mohsen
    اوت 9, 2010 در 12:01 ق.ظ. | #83

    عزیزان من نه سهمیه ای ام نه فرزندشاهدنه…ولی خداوکیلی حقشون بیش ازاین حرفاست توروخدابرین درموردفرزندان ونوادگان ژاپن ازبازماندگان حادثه درهیروشیماتحقیق کنیدچطورمردمشون افتخارمیکنندبه اینهاچه مزایایی که ندارن یه کم بادیدبازوسنجیده نظربدیدممنون

  56. mohsen
    اوت 9, 2010 در 12:10 ق.ظ. | #84

    جانبازی که بااعصاب داغون یاازروی ویلچیرداره فردای فرزندش رونگاه میکنه انتظارداره ازحتی امثالی مثل من وشماکه هوادارشون باشیم کمااین که میتونست ادامه تحصیل بده یاحداقل دیگه مجروح نشه که آینده ی فرزندش روخراب کنه

  57. امین
    اوت 13, 2010 در 3:02 ب.ظ. | #85

    کور شه چشم حسود هر کی نمیتونه خانواده شهدا رو ببینه.تازه شما هر چی دارید از پدر های ما دارید

    • ناشناس
      سپتامبر 8, 2010 در 11:48 ب.ظ. | #86

      شما ها هم مثل یه مشت مفت خور می مونید. بی سواد ها

  58. موسي
    اوت 14, 2010 در 11:44 ق.ظ. | #87

    ادم كودن اين كارنامه دانشگاه ازاده اين فرد تو دانشگاه ازاد قبول شده قابل توجه شما براي قبولي در دانشگاه سراسري بايد حداقل 75درصد اخرين فرد قبولي بدون سهميه رو بياريم

    • ستاره
      اوت 24, 2010 در 1:31 ب.ظ. | #88

      كودن تويي كه هنوز نمي دوني دانشگاه فردوسي مشهد سراسريه

  59. سمیرا
    اوت 21, 2010 در 4:53 ب.ظ. | #89

    Man yek sahmiyee ,fareghotahsil az madrese farzanegan(in madrese ke khube dge sahmiye nadare khodaro shokr) ,varede yekii az behtarin daneshgah ha shodam,moadelamam alefe,age ye barge biaram ke az sahmiye estefade nakardam,bavaretun misheeeee ???? naaaaaaaaaaaaa. hich kas bavaresh nemishe chon ta akhare omram esme babaye man roome,ke khoda ro sad hezar martabe shokr.hala ma bayad chi kar konim ke shoma ha ghabul konid ma age az sahmiyeam estefade nakonim,bazam shoma harfetun ine ke sahmiye sahmyeeee…..????!!!! ey kash ba ye mosht yahuudiii zendegiii mikardam,va moslmunayii mesle shoma roo nemididam.

  60. sara
    اوت 21, 2010 در 4:58 ب.ظ. | #90

    aghaye mohammad: az khoda mikham harche saritar pedaretun be sehate kamel beresan.valii bayad begam afradii mesle pedare man ba khoda moamele kardan,pedare shoma ms daran in dge be jangooo jumhurie eslamii che raptii dare(ghesmatesh in budeee) tu jang ke ms nagerefte,dar zemn kasii vase babahaye ma davat name nafrestade ke beran juneshunoo taghdimee adamayii mesle shoma ha konan,una ba khoda moamele kardan.motmaen bash age MS e pedare shoma ham be khatere sadar bud,hichvaght rahat azash nemigzashtiii(ke albbate midunam alanam kheiliii rahat ba in ghazie kenar nemiayid).

  61. sara
    اوت 21, 2010 در 5:00 ب.ظ. | #91

    sadam*

  62. maryam
    اوت 21, 2010 در 5:10 ب.ظ. | #92

    baradare geramiii,duste azi HAMVATAN!!!1.ma nagoftim ke pedaramun chon sakhtii mikeshe ma bayad berim daneshgah!! ma be in dali ba sahmiye mirim daneshgah ke:PEDARAMUN UN ZAMUN KE PEDARAYE SHOMA RAHT DARS MIKHUNDAN,DARSESHUNOO VEL KARDAN,RAFTAN VASE KHATERE AZADII HAMUN DANESHGAH DARS KHUNDAN,TA AMSALE SHOMA BETUNAN RAHATTTAR DARS BEKHUNAN.2un bande khodayiam ke moshkel dare(ke ma ham yeki az unayim) dolat vasash ye emkanatii gozashte ke yekam moshkelesh kam sheeee.3.man age goftam khoob dars mikhunam tu daneshgah vase in bud ke bedunii hadde afradii mesle man kheili balatar az in harfast va ma konkooremunam hamin modelii ke inja mikhunim khundim!!!!4.va dar akhar man hamishe be pedaram eftekhar kardamoo mikonam,faghat bazii vaghtha afsoos mikhoram ke juneshooo vase chee adamaye bi arzeshiiii fada kardeee.kash injam mesle felestin budd unvaght mifahmidii tu aramesh zendegii kardan yanii chii?!! in hame rahatioo madyunee ki hastii,va dar moghabelesh vase in hamee chizaye khoob ke vase keshvaret be dast avordan ye sahmiye unam 5% zarfiyat ba hade nesabe nomre dadan,unvaght unam ziaddd midunid vasashun!!! khoda be dadetun berese,kheilii kheiliiii ghadr nashenasid!!,. ..

  63. اسما
    اوت 21, 2010 در 5:30 ب.ظ. | #93

    این همه راجبه سهمیه شاهد گفتین یه کمی هم از سهمیه های دیگه بگین!!! همین هییت علمی!! طرف دامپزشکی قبول می شه میاد دندونپزشکی!!! بین دندون و گاوم که دیگه هیچ فرقی نیست!!!!؟؟ با رتبه 20 هزار با زور از زاهدان درمیاد.اونوقت تو شریف می بینیش!!! به این میگن اشغال جا !!!!!!!!!

  64. maryam
    اوت 21, 2010 در 5:33 ب.ظ. | #94

    cheghad harfet jaleb bud asma jan.man khodam ye dustii daram babash vazir bud()dge nemigam kie) mohandesie shimie zahedan ghabul shod,badan avordanesh sharif!!! vaghean ina bayad beran javab bedan,taze zamane jangam babash farar karde bud tu amrica dash takhasoseshoo migereft!! unvaght babaye ma darseshoo vel kard umad inja alan dare tu khunee be dardesh mirese.hamun agha vazir shodee!!!

  65. ناشناس
    اوت 21, 2010 در 8:44 ب.ظ. | #95

    فرزند شهید عزیزی که میگی یتیمی سخته، مگه فقط شماها یتیم موندین؟ فامیل ما پر از آدمای یتیمی هستش که پدرشونو تو بچه گی از دست دادن، منم یکی از اونام که تو نوجوانی پدرم رو از دست دادم، نمیتونی بگی که ارزش پدر تو که شهید شده بیشتر از پدر من بوده، اینو فقط خدا میدونه و بس، پدرم تا میتونست در خدمت مردم بود و از هیج تلاشی فروگذار نمیکرد، یا پدر دوستم که کارگر بود و از پشت بوم افتادو جونشو داد به شما. شما واسه همه چی قیمت میذارین، حتی واسه مرده ها که این شخص مرده سودش واسه مملکت بیشتر از بقیه بوده، درجات بهشت رو خودتون تعیین میکنین و همچین میگین که انگار هرکی شهید نشده آدم نبوده. از طرفی اقلا بابای شما شهید شد دولت پشت سرتون هستش، اما ما چطور؟ انگار نه انگار که پدرمون ایرانی بود. اگه بابای شما به خاطر حقوق ملت رفته و شهید شده درسته که بچه هاش تو سرنوشت سازترین مراحل زندگی حق همون ملت رو پایمال کنند؟ شما واسه خون شهید هم قیمت میذارین!!! به شما باید خونه بدن ، زندگی بدن، زمین بدن، معلم خصوصی بدن، تا میتونن براتون امکانات آموزشی فراهم کنند حرفی ندارم. اما دیگه منصبی ندن که خدای نکرده لیاقتشو ندارین، چون علم و منصب رو باید خودت داشته باشی و بدست بیاری به خدا این از عدالت بدوره که واسه علم هم قیمت میذارین، رتبه 10 هزار یکی رو میکنین 500 به خدا این حق ایجاد میکنه ، به خدا بی اعتمادی به وجود میاره، به خدا نتیجش میشه اینکه همه ناراضی میشن ، به خدا اگه به عدالت علی (ع) اعتقاد دارین عین بی عدالتی هستش، یه خوده فکر کنین، بی تعصب

  66. maryam
    اوت 22, 2010 در 1:35 ب.ظ. | #96

    duste nashenas: aslan babahaye ma kheili kare eshtebahii kardan raftan juneshunoo dadan,aslan chera bayad miraftan,be una che raptii dasht azadii keshvar?!!! kareshun khiliii ESHTEBAH BUD,bayad mimundan ta khoda harvaght maslehatesh bud june inaram migereft. vaghean moteassefam barat ke nemidunii in nafas keshidanoo madyunee ki hasti!!!

  67. امیر علی
    اوت 22, 2010 در 1:37 ب.ظ. | #97

    نویسنده این سایت یک ادم کاملا احمق هست

  68. Hamed
    اوت 22, 2010 در 4:11 ب.ظ. | #98

    aslan chera ma bayad be shoma javab pas bedim?!!! mesle hameye ghavanine jumhurie eslamie Iran,dashtane sahmiye ham ghanuniee.ma ke nagoftim vase ma sahmiye bezarid.in ghadram khodetunoo nakoshid,berid dars bekhunid,aslan be ma che ke shoma ha ghabul nemishid!

    • ناشناس
      اوت 24, 2010 در 9:53 ب.ظ. | #99

      بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند

  69. يه سهميه اي 2
    سپتامبر 2, 2010 در 10:13 ق.ظ. | #100

    نوش جونش مي خواين كارنامه امسال خودم رو برات پست كنم!!

    • ناشناس
      سپتامبر 8, 2010 در 11:46 ب.ظ. | #101

      آشغال همین شماها رو داریم تو مملکت که از آخر اولیم

  70. نفرت
    سپتامبر 7, 2010 در 10:30 ب.ظ. | #102

    همه ي ما ميدونيم واسه بچه شهيد رتبه رو چقدر ميارن پايين . تا اونجا که من ميدونم 1 صفر کم مي کنن شوخي نيست . ما يکي داشتيم مي گفت 2 منهاي 2 ميشه 1!!! به قران قسم بچه شهيد بود بعد رتبش شد 280 !

  71. باران
    سپتامبر 8, 2010 در 3:26 ب.ظ. | #103

    واقعا متاسفم برای کسانی که معتقدند کسانی که سهمیه ی شاهد دارند حق بقیه ی افراد بدون سهمیه را خورده اند بعضی ها معترضند که پدر من هم ام اس دارد یا مثلا پدر من هم فوت کرده است و من از نعمت پدر داشتن محروم هستم در صورتی که هیچ سهمیه ای برای ورود به دانشگاه ندارم نمی دانم چنین افرادی فکر نمی کنند که جانبازان روز اول سالم بودند و خودشان با اختیار خودشان به جبهه ها رفتند وناقص شدن در صورتی که اگر نمی رفتند شاید الان سالم و سرحال بودند این ارزشیه که اونهادارند این موجب سرافرازی اونها می شه دانشجویانی که الان تلاش می کنند و با رتبه های خوب وارد دانشگاه می شوند از صدقه سریه همین ایثارگرانه وگرنه الان حتی اون ها هم نمی تونستند به این راحتی درس بخونند و وارد دانشگاه شوند

    • ناشناس
      سپتامبر 8, 2010 در 11:43 ب.ظ. | #104

      اتگه می خوان بهشون برسن یجور دیگه برسن. بچه های مردم کلی سر کنکور زحمت می کشند. ربطی نداره

  72. ناشناس
    سپتامبر 8, 2010 در 6:38 ب.ظ. | #105

    لااقل اگر می خواستی دروغ بگی یه کم شکل وشمایلش رو درست میکردی.خودتی!!!!!!!!.”دانشگاه فردوسی مشهد دولتی است”ولی تیپ کارنامه ای که چاپ کرده ای وروی سایت گذاشته ای تابلو داد می زند که مال دانشگاه ازاد اسلامی است لااقل قالب کارنامه را عوض می کردی.”راست می گویند که میگویند “دروغ گو کم حافظه است.”»

  73. ناشناس
    سپتامبر 8, 2010 در 6:39 ب.ظ. | #106

    لااقل اگر می خواستی دروغ بگی یه کم شکل وشمایلش رو درست میکردی.خودتی!!!!!!!!.”دانشگاه فردوسی مشهد دولتی است”ولی تیپ کارنامه ای که چاپ کرده ای وروی سایت گذاشته ای تابلو داد می زند که مال دانشگاه ازاد اسلامی است لااقل قالب کارنامه را عوض می کردی.”راست می گویند که میگویند “دروغ گو کم حافظه است.””همین

  74. ناشناس
    سپتامبر 8, 2010 در 6:40 ب.ظ. | #107

    لااقل اگر می خواستی دروغ بگی یه کم شکل وشمایلش رو درست میکردی.خودتی!!!!!!!!.”دانشگاه فردوسی مشهد دولتی است”ولی تیپ کارنامه ای که چاپ کرده ای وروی سایت گذاشته ای تابلو داد می زند که مال دانشگاه ازاد اسلامی است لااقل قالب کارنامه را عوض می کردی.”راست می گویند که میگویند “دروغ گو کم حافظه است.””فقط همین

  75. ناشناس
    سپتامبر 8, 2010 در 6:41 ب.ظ. | #108

    لااقل اگر می خواستی دروغ بگی یه کم شکل وشمایلش رو درست میکردی.خودتی!!!!!!!!.”دانشگاه فردوسی مشهد دولتی است”ولی تیپ کارنامه ای که چاپ کرده ای وروی سایت گذاشته ای تابلو داد می زند که مال دانشگاه ازاد اسلامی است لااقل قالب کارنامه را عوض می کردی.”راست می گویند که میگویند “دروغ گو کم حافظه است.””فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فغقط فقط فقط همین

  76. ناشناس
    سپتامبر 8, 2010 در 11:41 ب.ظ. | #109

    این سهمیه ای ها حق همه ی ملت رو خوردن، بی سوادن بعد راحت هم وارد دانشگاه می شند. مملکت که کند هست ، بدتر هم به گند می کشونند. البته به این کارنامه ای که گذاشته شده کاری ندارم ولی در کل اینطوریه. من یکی رو می شناسم با 5000 قبول نشد بعد یه شاهدی با 8000 راحت قبول شد(هر دو یک سری انتخاب کرده بودند)

  77. میثم
    سپتامبر 9, 2010 در 1:14 ب.ظ. | #110

    با سلام.به عقیده ی من مقام شهدا و جانبازان واقعی از اینی هم که هست باید بالاتر بره اما نه از این طریق که به بچه هاشون تو کنکور سهمیه تعلق بگیره.بهتره مثلا یه حقوق اضافی به جای سهمیه بدن.البته من نمیگم همه ی بچه شاهدا زوری قبول میشن ولی بهتره از ورود اون هایی که بعدها سربار جامعه میشن جلوگیری بشه.
    در ضمن در جواب به آقایی که گفته اگه پدرای ما نبودن کنار شما خواهر برادرای عرب بودن بگم که من هم پدرم جبهه رفته و 65 ماه سابقه جبهه داره ولی خدا را شکر هیچ آسیبی ندیده.حالا به نظر شما من باید چوب با عرضه بودن پدرمو بخورم یا مثله بعضی از بچه شاهدا نون بی عرضه گی پدرشونو؟

  78. میثم
    سپتامبر 9, 2010 در 1:32 ب.ظ. | #111

    راستی خدمت آقا محمدم عرض کنم 5 درصد اضافه بر ظرفیت درسته ولی اون 5 درصد که تو دستشوییای دانشگاه درس نمی خونن.بلکه می شینن کنار بقیه.اینم اضافه کنم که تقریبا 30000 نفر اولن که آینده ساز کشور میشن.اون موقع 5 درصد شما واسه رشته ریاضی فیزیک میشه حدود 15000 نفر.

  79. ناشناس
    سپتامبر 9, 2010 در 1:35 ب.ظ. | #112

    بار اول که به این سایت اومدم گفتم نظرم رو میگم ومیرم ولی حالا مثل معتادها هرچند وقت یه بار میام ومیبینم کی چی گفته یا مثلاجواب دادن.یعنی درگیر شدن!به نظر شما اصلا مستر این سایت بعد از نوشتن این خبر اصلا به این سایت سرزده ببینه چی شده کی چی جواب داده اصلا از کجامعلوم این فحش های زشت رو خودش تایپ نمی کنه تا جوون هارو تحریک کنه واعصابشون روخرد کنه این ها همش بازی تبلیغاتیه ارزو می کنم وازخدا میخواهم کمکم کنه دیگه به این سایت برنگردم جوون ها وقتتون رو تلف نکنید بیشتر روی صحبتم باهمون بچه شهید های عزیزوتاج سراست ما مسئولیت عظیمی داریم بخصوص شما خودتون رو درگیر این حرفای پوچ نکنید.

  80. سپتامبر 10, 2010 در 10:01 ب.ظ. | #113

    ناشناس :
    بار اول که به این سایت اومدم گفتم نظرم رو میگم ومیرم ولی حالا مثل معتادها هرچند وقت یه بار میام ومیبینم کی چی گفته یا مثلاجواب دادن.یعنی درگیر شدن!به نظر شما اصلا مستر این سایت بعد از نوشتن این خبر اصلا به این سایت سرزده ببینه چی شده کی چی جواب داده اصلا از کجامعلوم این فحش های زشت رو خودش تایپ نمی کنه تا جوون هارو تحریک کنه واعصابشون روخرد کنه این ها همش بازی تبلیغاتیه ارزو می کنم وازخدا میخواهم کمکم کنه دیگه به این سایت برنگردم جوون ها وقتتون رو تلف نکنید بیشتر روی صحبتم باهمون بچه شهید های عزیزوتاج سراست ما مسئولیت عظیمی داریم بخصوص شما خودتون رو درگیر این حرفای پوچ نکنید.

    دوست عزيز من نويسنهده ي اين مطلب هستم. حداقل هفته اي يك بار هم به وبلاگ سر ميزنم و كامنت هاي كاربران رو ميخونم. نه مساله تفرقه است و نه بازيه تبليغاتي من فقط نظر خودم رو گفتم و دوستان هم نظرات خودشون رو ميگن و اصلا فلسفه وبلاگ نوشتن همينه. در ضمن قرار نيست هيچ كدوم از ما ديگري رو قانع كنيم(نه ما با حرف شما قانع ميشيم و نه شما با حرف ما).
    در ضمن من اين كارنامه رو تو يك سايت ديدم و در اين پست از اون استفاده كردم و بيكار نيستم با فتوشاپ كارنامه درست كنم.ظاهر كارنامه چه واقعي باشه و چه ساختگي همه مي دونيم محتواش راسته و به فرزندان شهيد تا اين حد سهميه داده ميشه…

  81. یه دوست
    سپتامبر 12, 2010 در 3:50 ب.ظ. | #114

    قابل توجه بچه شهیدا جانبازا ازاده ها همه حرفا ونظراتتون شر و وری بیش نیست باباهاتون شهید-جانباز..شدندبرای وطنشون رفقتند ووظیفشون انجام دادندسعادت اخرویشونم که حقشون بوده گرفتند مطمئن باشید هدفشون همین بوده اونایی ام که به هردلیلی نرفتند جبهه به خودشون مربوطه..پدر من هم که رفته جبهه وظیفه ی ملی واعتقادیش انجام داده به قول خودش چه گناهی کرده که توتوپ خونه ی ارمرده مرزایران وعراق خدمت کرده وسالم برگشته نبایدبهش مزایایی تعلق بکیره وسهمیه ای به بچه ها ش تعلق بگیره وبعداز25سال کارگری توکارخانه به قیمت دیسک کمرگرفتن یه حقوق بازنشستگی پایین بگیره ذرصورتی که توازمون مخابرات قبول شدولی یه جانباز چس درصدجاش بانمره پایین ترگرفت..لعنت به یه همچین نظامی که ازریشه تانوکش فاسدوپاک شدنی نیست

  82. بنده خدا
    سپتامبر 12, 2010 در 4:56 ب.ظ. | #115

    کار ندارم این کارنامه درسته یا نه ولی اصل ماجرا راسته
    من تازه مادرمو از دست دادم اونم به خاطر امثال همین بی سوادایی که میرن دانشگاه و دکتر میشن مادر جوون منو با یه آمپول اشتباهی که دکتر تجویز کرده بود پر پر کردن
    بدونین من و امثال من راضی نیستیم.درسته میسوزیم ولی نه اون سوختنی که با کمال وقاحت عنوان میکنین.در غم از دست دادن عزیز میسوزیم که جبرانی نداره
    من راضیم از لحاظ مالی بهتون برسن , خونه ماشین و … که اونم چون ممکنه بگین اگه پدرم بود بهترین رفاه رو فراهم میکرد ولی علم و باید خودتون کسب کنین نه که جای یکی که واقعا میخونه و لیاقتشه رو بدن به یکی دیگه که فردا تو جامعه با آدمای بی سوادی که هیچ زحمتی هم واسه مقام و پستشون کسب نکردن و علمشو ندارن بر بخوریم.
    حتی واسه کلاس کنکور هم سهمیه دارین و به جای مثلا 600 تومن 20 تومن میدین که تازه این سهمیه جانبازه حالا اونی که پدرش کارگره یا به هر دلیلی توان مالی نداره ولی با تلاش خودش درس میخونه مستحق رفتن به دانشگاه خوب و رشته برابر به سطح علمیش نیست؟! که جاشو میدن به یکی دیگه
    نمیگم همه ولی خیلی از کسایی که رفتن و جنگیدن دوست نداشتن شهید بشن و راه برگشت تو اون شرایط نداشتن شایدم فکرشو نمی کردن اینم در جواب اون کسی که خیال میکنه پدرای بقیه ته خونه نشسته و سوراخ موشی صد میلیون خریدن که مطمئنم اونی که پدرش با جون و دل این راه رو انتخاب کرده حاطر نمیشه همچین حرفی بزنه

  83. دانشجو
    سپتامبر 13, 2010 در 5:06 ق.ظ. | #116

    این همه بی احترامی متقابل! چه سخیف
    شاید ورود به دانشگاه با سهمیه منصفانه باشه،
    چیزی که بیشتر مهمه غربال کردن دانشجوهاست!
    چیزی که تو دانشگاه دیده میشه تلاش نظام حاکم برای یکرنگ کردن
    طیف دانشجوهاست. اینو از همه مزایایی که برای قشر بسیجی گذاشتن و خیلی
    اتفاقات دیگه تو دانشگاه می شه فهمید.
    به شخصه حتی با طرز فکر یه بسیجی مشکلی ندارم
    اما اینکه عمداً در دراز مدت دانشجوها رو به یک سمت بکشونن که
    نزدیک به افکار خودشون باشه، این کمی ترسناکه!!!
    نمیشه همه رو به یه چوب روند اما طرح سهمیه ها به این هدف کمک میکنه.

  84. Negin
    سپتامبر 14, 2010 در 9:27 ب.ظ. | #117

    modire mohtarame site: mojude aziz,shoma ke inhame migii sahmiye sahmiye,chera faghat be sahmiye shahed gir dadi?!!CHERA aslan be sahmiye heat elmii karii nadariiii?!! han? agee vagean jorat darii javab bede ta neshunet bedam ki az sahmiyeee VAGheee estefadee mikone!!!! har kii azin be bad inja nazar benvisee vaghean yek bi karee kee be charandiate to gush mideee.

  85. ناشناس
    سپتامبر 15, 2010 در 9:09 ب.ظ. | #118

    حرف های نگین خیلی روم اثر کذاشت. خیلی متنبه شدم. واقعا یه عمر در اشتباه بودم و نگین منو از این اشتباه در آورد! واقعا ممنون

  86. ناشناس
    سپتامبر 16, 2010 در 1:19 ب.ظ. | #119

    با سلام خدمت تمام دوستان
    من میخوا مطالبی چند بگم تا برخی ابهامات حل بشه.اول اینکه واقعا برا تمام کسایی که بهم اهانت کردند متاسفم چون ماها هممون ایرانی هستیم و وقتی سوالی میشه باید پاسخ قانع کننده بدیم .البته امیدوارم دوست نویسندمون بی غرض این مطلبو نوشته باشه. اما برا آگاه شدن بعضیا که همش دم از حق میزننو هی میگن حقشون نیست .میخوام بدونم شما از حق چی میدونید؟چرا فراموش کردید زمانیو که پدرای این عزیزان از مهمترین حقشون گذشتند یعنی حق زندگی.چرا فراموش کردید زمانیو که برخی از همین شهیدان درس دانشگاه ول کردند واقعا درستکه ما اینطوری جوابشونو بدیم اونو از ما توقعی نداشتنو ندارن اونو با خدا معامله کردند ولی ما ها باید اینطوری جوابشونو بدیم واقعا چطوری رومون میشه از این حرفا بزنیم اونو از ما نخواستن که بچه هاشونو همینطوری بفرستیم دانشگاه خون شهیدان ارزشش خیلی بیشتر از این حرفاست ولی ما هم نباید بی چشمو رو باشیم حالا که دستمون به شهیدا نمیرسه برا بچه هاشون ی کاری کنیم ببینم اگه زبونم لال بابای پسر عموتون جونشو بخاطر خانواده شما از دست بدهو خودشو بدون هیچ منتی فدا کنه شما برا اون چیکار میکنید.واقعا 75 درصد نمره آخرین نفر اینقدر آتیشتون میزنه؟تازه اگه درس نخونن که نمیتونن پاس کنن یا معدل خوب بیارن چرا خودتونو گول میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو ی سری شغلا ی مقدار سهمیه بیشتر میدن آتیشتون میزنه(تازه اونا باید شرایط عمومی داشته باشن. یعنی اگر خواستن 2 نفرو انتخاب کنن با شرایط برابر اونیو انتخاب میکنن که بچه شهید تازه .به نظرتون این نا حقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که خودم هر کاری بتونم برا این عزیزا میکنم. ما ها باید بچه شهیدامونو تاج سرمون قرار بدیمو بشون افتخار کنیم نه اینکه با بعضی حرفای احمقانه دیگرانم گمراه کنیم اینکه یکی میگه اینا بی سوادن؟ اگه بیسوادن بجایی نمیرسن خوب عزیز من تو اگه ی مثال زدی که یکی که بیسوادو مدرک گرفته از دانشگاه سراسری و داره ی جای خوب کار میکنه من اسممو عوض میکنم. تازه اونموقع هم باید به خودمون ناسزا بگیم که کمکش نکردیم که باسواد باشه .یا یکی میگه منم بابا مو از دست دادم و دارم سختی میکشم به منم سهمیه بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید عرض کنم بابای شما برای ما چه کرده که بخوایم به شما سهمیه بدیم ؟؟؟؟؟/ جون شو فدا کرده؟؟/ این مثل این میمونه که ما بگیم چرا برا امام حسین همه گریه میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ به نظر شما کسی نبوده که مصایبش از امام حسین بیشتر باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثلا کسیکه جلوش به خانمش … یا … ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون بیاد بگه چرا برا من گریه نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟ دوست عزیز ایشالا مشکلت حل بشه ولی اینو بدون آدم اگه ی خط رو ماشین( بی ام و) بیفته خیلی بیشتر میسوزه و ناراحت میشه تااینکه اون خط رو پیکانش بیفته .ما در عین حالی که امیدواریم مشکلات شما حل بشه ولی شما قابل قیاس با بچه شهیدا نیستس
    یا کسکیه باباشو تو کودکی از دست داده با کسیکه بچه شهید قابل قیاس نیست تفاوت از زمین تا آسمان است .
    بچه ها دیدتونو عوض کنید اینا به گردن ما حق دارن هر کاری براشون بکنیم کمه . اگه یکدومشون بیسواد باشن اگه یکدومشون بی عرضه باشن یاکار خوب ندارن یا … این نشون از بی عرضگی ماست ما نتونستیم کارمونو درست انجام بدیم.این شبهات و دشمن تو ذهنا انداخته وقتمونو نباید با این چیزا به هدر بدیم ما باید صدامونو در برابر کسایی که مدرک جعلی میگیرن کساییکه از رانت استفاده میکنن کساییکه باعث پایمال شدن خون شهیدا میشن بالا ببریم.خیلی حرفا داشتم ولی به همین مقدار بسنده میکنم.چون به نظرم اگه یکی آدم منطقی باشه همین مقدار کفایت میکنه.در آخر اگه برا کسی شبه ای پیش اومده یا دوست داره مناظره کنه در خدمتم.
    میخوام در آخر داد بزنمو بگم غلام هرچی بچه شهید هستم .اینم ایمیل من m.m.yaghoubzadeh@gmail.com خوشحال میشم بتونم برا شما عزیزان کاری انجام بدم

    • ناشناس
      سپتامبر 17, 2010 در 1:08 ب.ظ. | #120

      مگه تو فرم ثبت نام کنکور می پرسن که بابات چطوری کشته شده که ما بهمون نسبت بهت سهمیه بدیم. مگه نباید هر کی بیشتر تلاش کرده نتیجه بهتری بگیره؟ حالا که باباهای ما اون زمان به قول شما عشق و حال می کردن ما باید تاوانشو پس بدیم. باباهای شما جونشو فدا کرده شما چکار کردین مگه که سهمیه می خواین؟ شما از شهادت پدرتون فقط سختی بی پدری رو کشیدین که خیلی ها سختی بی پدر مادری رو باهم کشیدن. تا کی می خواین بگین باباهای ما فلان فلان کردن ولی باباهای شما عشق و حال می کردن؟ تقصیر ماها چیه؟؟؟ مگه ماها تو سرنوشت پدرامون موثر بودیم که حالا سهم می خوایم؟ شماها هی میگین که باباهامون جونشونو فدا کردن پس ما سهم می خوایم. من می خوام بدونم که اون زمان پدرتون جونشو فدا می کرد شما داشتین چکار می کردین؟ احتمالا یا داشتین از مادرتون شیر می خوردین یا تو کوچه با بچه ها بازی می کردین مثل من مثل بقیه حالا چرا بعد این همه سال می گین که ما سهم می خوایم.من که این همه درس خوندم واسه کنکور توقع دارم که به اندازه زحتم نتیجه بگیرم به پدرم چکار دارین؟ مگه واسه کنکور درس خوندن ملاک نیست؟ اصلا شاید من از زیر بوته بدنیا میومدم ولی واسه کنکور خیلی خوندم چرا باید یکی جامو بگیره با این عنوان که پدرم جونشو واسه بقیه فدا کرده پس می تونم جاتو بگیرم؟؟؟؟پدر تو جونشو فدا کرده تو چکار کردی؟؟؟ اگه این طوریه پس این بچه های هیئت علمی هم بگن که جون پدرای ما داشتن درس می خوندن ولی پدرای شما عشق وحال می کردن پس ما مجازیم با سهمیه وارد دانشگاه بشیم. خنده دار نیست؟؟؟ هیچ کس منکر زحمات درس خوند پدرای این افراد نیست ولی به بچه هاشون چه ربطی داره؟؟ کل حرف من اینه که شماها(خود خود خود خود شما)چکار کردین که حالا سهمیه می خواین بگین ماهم همون کار رو انجام بدیم سهمیه بگیریم.

      • ناشناس
        سپتامبر 17, 2010 در 7:37 ب.ظ. | #121

        دوست عزیز شما اگه مطلب درج شده در تاریخ سپتامبر 16, 2010 را مطالعه فرمایید به جوابتون میرسید. حال اگر بعد از مطالعه باز سوالی موند در پاسخ به همین مطلب بیان کنید تا انشاءالله در اولین فرصت جوابتونو خواهم داد.

  87. f
    سپتامبر 16, 2010 در 3:07 ب.ظ. | #122

    baba che khabare jam konin ……..TATILESH KONIN IN HARFARO,,,,,,,,AVAL YE KARNAMEYE VAGHEEE BIYARIN BAAD NAZAR BEDINNNNNNNNNNN……………………
    HAME GOOL KHORDIN ,IN VEBLOG SALAHIAT NADARE KE DARBARASH HARF BEZANIN

    • محمد مهدی
      سپتامبر 17, 2010 در 7:45 ب.ظ. | #123

      دوست عزیز همه میدونن این کارنامه دوروغی هست در این شکی نیست ولی اگه به این شبهه پاسخ ندیم بعضیا فکر میکنن که حرفاشون درسته.و یادشون میره که اگه این شهیدا نبودن این درسو این کلاس نبود که کسی بخاد براش تلاش کنه. و ما هرچی برای فرزندان این عزیزان انجام بدیم باز ناچیزه چه برسه به اینکه بخوایم اونارو با آوردن 75 درصد نمره ی آخرین فرد قبول شده بفرستیم دانشکاه.

  88. ناشناس
    سپتامبر 17, 2010 در 10:15 ب.ظ. | #124

    به نظر من اگه فرزندان عزیز شاهد خدای ناکرده فوت کنند و وارد اون دنیا بشن به خدا می گن که چون پدرای ما جونشونو فدا کردن در حالیکه پدرای بقیه عشق و حال می کردن باید برای ورود به بهشت سهمیه داشته باشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  89. فرزند جنگ
    سپتامبر 17, 2010 در 11:22 ب.ظ. | #125

    اگر پدران ما نبودند و از جونشون نمیدادند الان دیگه دانشگاهی نبود و بجاش دیسکو های عربی بود پدرای ما 30 ساله که هر شب مریض و در به در بیمارستان ها هستند و تمام پول و وقتشون برای درمان میره آنوقت بچه هاشون یه خورده با ارفاق گزینش میشن
    بابای تو حاضره شیمیایی شه اگه حاضره تو بی کنکور برو دانشگاه….

  90. فرزند جنگ
    سپتامبر 17, 2010 در 11:27 ب.ظ. | #126

    ما هر شب نمیخابیم تا مجروح های جنگی که از اسلام خدا دفاع کرده و از ملیون ها منابع نفت این سرزمین رو ببریم دکتر که نمیرن اگه خدا به ما پاداش نده پس با اونی که خوابیده چه فرقی داریم؟؟؟؟/ ما برای بهشت خدا هم سهمیه داریم
    ما با خدا معامله کردیم
    هنگامی که شیپور جنگ نواخته شود شناختن مرد از نامرد آسان میشود…….

  91. فرزند جنگ
    سپتامبر 17, 2010 در 11:56 ب.ظ. | #127

    ناشناس :مگه تو فرم ثبت نام کنکور می پرسن که بابات چطوری کشته شده که ما بهمون نسبت بهت سهمیه بدیم. مگه نباید هر کی بیشتر تلاش کرده نتیجه بهتری بگیره؟ حالا که باباهای ما اون زمان به قول شما عشق و حال می کردن ما باید تاوانشو پس بدیم. باباهای شما جونشو فدا کرده شما چکار کردین مگه که سهمیه می خواین؟ شما از شهادت پدرتون فقط سختی بی پدری رو کشیدین که خیلی ها سختی بی پدر مادری رو باهم کشیدن. تا کی می خواین بگین باباهای ما فلان فلان کردن ولی باباهای شما عشق و حال می کردن؟ تقصیر ماها چیه؟؟؟ مگه ماها تو سرنوشت پدرامون موثر بودیم که حالا سهم می خوایم؟ شماها هی میگین که باباهامون جونشونو فدا کردن پس ما سهم می خوایم. من می خوام بدونم که اون زمان پدرتون جونشو فدا می کرد شما داشتین چکار می کردین؟ احتمالا یا داشتین از مادرتون شیر می خوردین یا تو کوچه با بچه ها بازی می کردین مثل من مثل بقیه حالا چرا بعد این همه سال می گین که ما سهم می خوایم.من که این همه درس خوندم واسه کنکور توقع دارم که به اندازه زحتم نتیجه بگیرم به پدرم چکار دارین؟ مگه واسه کنکور درس خوندن ملاک نیست؟ اصلا شاید من از زیر بوته بدنیا میومدم ولی واسه کنکور خیلی خوندم چرا باید یکی جامو بگیره با این عنوان که پدرم جونشو واسه بقیه فدا کرده پس می تونم جاتو بگیرم؟؟؟؟پدر تو جونشو فدا کرده تو چکار کردی؟؟؟ اگه این طوریه پس این بچه های هیئت علمی هم بگن که جون پدرای ما داشتن درس می خوندن ولی پدرای شما عشق وحال می کردن پس ما مجازیم با سهمیه وارد دانشگاه بشیم. خنده دار نیست؟؟؟ هیچ کس منکر زحمات درس خوند پدرای این افراد نیست ولی به بچه هاشون چه ربطی داره؟؟ کل حرف من اینه که شماها(خود خود خود خود شما)چکار کردین که حالا سهمیه می خواین بگین ماهم همون کار رو انجام بدیم سهمیه بگیریم.

    فرزند جنگ::: ما هر شب موقعی که کتابمون رو باز میکنیم ناگهان پدرم موجی میشه و تا فردا صبح توی بیمارستان من پدرم جانباز شیمیایی با ماهانه500000 حقوق هر روز باید روزی 3 تا قرص بخوره دونه2100 تومان ما پول کلاس کنکورمون رو باید بدیم درمان باباهامون که از منابع ملی و نفت و ناموس شماها دفاع کردن واقعا که نمک نشناسی (( ناشناس)) یه عده جونشونو دادن و حالا هم بچه هاشون وقت و عمرشونو …….. برای دفاع از ناموس توکه به چنگ عربها نیفته

  92. فرزند جنگ
    سپتامبر 17, 2010 در 11:59 ب.ظ. | #128

    يه سهميه اي 2 :نوش جونش مي خواين كارنامه امسال خودم رو برات پست كنم!!

    نوش جونمون مملکت مال مسانی هست که اونو از دست عربها درآوردن نه مال کسانی که زیر لحاف خاوابیده بودند …
    پدرای ما منابع ملی و نفت خوزستان رو نجات دادن اونوقت دانشگاه رو یکی دیگه بره نه داداش………

    • فرزند جنگ
      سپتامبر 18, 2010 در 12:05 ق.ظ. | #129

      یک بد بخت بدون سهمیه :شما سهمیه ای ها خیلی بی سوادینهر سال که کارنامه ها عین هم نیست

      بدبخت اگه بابای من نبود مامان تو الان زیر دست عربها بود بابای من ازناموس تو دفاع کرده خیلی نامردی

      • ناشناس
        سپتامبر 18, 2010 در 11:03 ب.ظ. | #130

        خوب بابات دفاع کرده اجرکم عندالله. تو چکار کردی؟؟؟؟؟ خود خود خود تو؟ باباتو نمی گم ها؟ خودت چکار کردی کا واسه این کارت سهمیه می خوای؟ بابات جنگیده اجرشو از خدا می گیره. از ناموس ما دفاع کرده دستش درد نکنه من خاک زیر پاشم. ولی تو چکار کردی که حالا سهمیه می خوای؟ آدم واسه کاری که کرده سهم می خواد به غیر اینه؟ مگه میشه واسه کاری که دیگری انجام داده شما سهمشو بگیری؟ شما می گین که ما سختی کشیدیم خوب اونی که پدش MS داره که از شما کمتر سختی نکشیده که. چرا شما فکر می کنین مملکت مال شماست. بابا ماهم توش داریم زندگی می کنیم. تا کی بی عدالتی؟ سهمیه بازی؟ حق خوری؟چرا به هر کس به اندازه تواناییاش مزد نمی دن؟یه عده بیشتر می گیرن به خاطر جانفشانی پدرشون خوب چرا؟ اون جانفشانی کرده تویه یه لاقبای مفت خور چکار کردی؟ فقط مفت خوری به غیر اینه؟ اون دنیا اگه ازت بپرسن حق الناس چکار کردی؟ می گی یکه از سهمم بیشتر برداشتم چون پدرم جانفشانی کرده؟ به نظرت خدا می گه اشکالی نداره و یه سهیه بهشت بهت می دن؟

    • ناشناس
      سپتامبر 18, 2010 در 10:50 ب.ظ. | #131

      عزیزم شما حاصل لقاح یک اسپرم و یک تخمک هستی که فقط اسپرمو از پدرت که حاوی یک سری اطلاعات ژنتیکی که در نهایت جسم مادی تو رو تشکیل می دن بوجود اومدی. حالا اگه بهت بگن که تو بیمارستان اشتباهی با یکی عوض شدی و تو دیگه فرزند شهید نیستی بازم حاضری از سهمیه دست بکشی؟ تو که می گی فرزند جنگی آیا جنگو از نزدیک دیدی که حالا سهمیه می خوای؟ بابات دیده خوب به تو چه؟ منم ندیدم تو هم جنگو ندیدی پس چرا تو سهمیه داشته باشی؟ چرا باید بابات جونشو فدا کنه بعد تو راحت بری دانشگاه؟ سختی هاشو بابات بکشه عشق و حالشو تو؟ این چه جور عدالتیه؟هر جا می ریم شماها سهمیه دارین. ما چه تقصیری داریم به قول شما بابامون ترسو بوده نرفته جنگ؟

  93. مریم
    سپتامبر 18, 2010 در 1:09 ق.ظ. | #132

    نه دیگه ،توهین نکنید.اشکال ما همینه که میخوایم با توهین وفحش عقده هامونو خالی کنیم.بابای ما اون موقع که رفت از سهمیه خبری نبود.فقط رفتن که بجنگن،از ناموساشون دفاع کنن.فقط همین.هیچی نه خواسته ونه میخواد.اگه الان سهمیه هست ما هیچوقت ازش استفاده نکردیم.
    واقعا بعضی حرفاتون نامردیه……………………………………

    • ناشناس
      سپتامبر 18, 2010 در 11:06 ب.ظ. | #133

      ما حرفمون با اونایی که از سهمیه استفاده کردن و حالا اعتقاد دارن که حقشونه. اگه حقشونه پس چرا شما استفاده نکردی؟ اگه نیست پس خودت جوابشونو بده.ممنون می شم.

  94. محمد مهدی
    سپتامبر 22, 2010 در 3:11 ب.ظ. | #134

    ناشناس :عزیزم شما حاصل لقاح یک اسپرم و یک تخمک هستی که فقط اسپرمو از پدرت که حاوی یک سری اطلاعات ژنتیکی که در نهایت جسم مادی تو رو تشکیل می دن بوجود اومدی. حالا اگه بهت بگن که تو بیمارستان اشتباهی با یکی عوض شدی و تو دیگه فرزند شهید نیستی بازم حاضری از سهمیه دست بکشی؟ تو که می گی فرزند جنگی آیا جنگو از نزدیک دیدی که حالا سهمیه می خوای؟ بابات دیده خوب به تو چه؟ منم ندیدم تو هم جنگو ندیدی پس چرا تو سهمیه داشته باشی؟ چرا باید بابات جونشو فدا کنه بعد تو راحت بری دانشگاه؟ سختی هاشو بابات بکشه عشق و حالشو تو؟ این چه جور عدالتیه؟هر جا می ریم شماها سهمیه دارین. ما چه تقصیری داریم به قول شما بابامون ترسو بوده نرفته جنگ؟

    بابا من فقط سه روز نبودم کلی مطلب نوشتید همشم تکراری .دوست عزیز من اولا که اگه فقط موضوع ی اسپرم بود مشکلی نبود ولی بگو ببینم تو اگه بابات وزیر باشه به احترام بابات دیگران بت احترام میزارن اما به ی گدا هیچکی احترام نمیذاره این عدالته؟ اگه بابات از طرف ارگانی که براش کار میکنه بش خونه بدن اما اون بچه گدا خونه نداشته باشه این عدالته؟ آخه من موندم شمایی که چیزی از عدالت نمیدونید دم از عدالت میزنید ببینم اگه بابای شما وضعش خوب باشه شمارو بهترین مدرسه ببره بهترین موسسه ها ثبت نام کنه و شما درصد بیشتری نسبت به بقیه داشته باشی این عدالته؟ اصلا خدا که به بعضیا هوش بهتری داده که با ی بار خوندن مطلبو یاد میگیرن عادله؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و ……. دوست گرامی من فکر میکنم شما معنی عدالتو نمیدونی و داری با سفسطه ذهن بقیه رو منحرف میکنی. شما لطف کن مطلبی که در تاریخ سپتامبر 16, 2010 در 1:19 ب.ظ به اسم ناشناس ثبت شده رو بخون اگه بازم سوالی بود در خدمتم

    • ناشناس
      سپتامبر 22, 2010 در 9:27 ب.ظ. | #135

      لابد عدالت اینه که شما با سهمیه بری دانشگاه فهمیدم این عین عدالته. راستش من تو مدارس دولتی درس خوندم کل هزینه ی تحصیلم فقط کتاب های درسی و کمی کتاب های کمک درسی بود پدرم هم دایم تو ماموریت و اصلا تو خونه دیده نمی شه ولی زحمت کشیدم و درس خوندم و حالا انتظار دارم کسی جامو نگیره این کجاش بی عدالتیه؟ مگه عدالت این نیست که هرکس بیشتر زحمت بکشه نتیجه بهتری بگیره؟ این سختی بی پدری که شما دایم می گین خیلی ها دارن به نظرم سختی بی مادری از این هم سخت تره چرا به اونا سهمیه نمی دن آقای عدالت شناس؟؟؟؟ همه ی ما دانشجو های غیر سهمیه ای به بلوغ فکری رسیدیم و می دونیم چی عدالته و با حرف های من ذهن کسی منحرف نمی شه. الله اعلم.

  95. محمد مهدی
    سپتامبر 22, 2010 در 3:17 ب.ظ. | #136

    ناشناس :ما حرفمون با اونایی که از سهمیه استفاده کردن و حالا اعتقاد دارن که حقشونه. اگه حقشونه پس چرا شما استفاده نکردی؟ اگه نیست پس خودت جوابشونو بده.ممنون می شم.

    دوست عزیز حقشونه و به ای مطلبم اعتقاد دارن شما با چی مشکل داری؟ مشکلتو بگو .اگه مریم خانومم استفاده نکرده به خودش مربوطه حتما برا خودش دلایلی داره. مثل این میمونه که شما ی ماشین داشته باشی ولی ازش استفاده نکنی آیا به دیگران ربطی پیدا میکنه که اون فرد میخوا از این ماشین استفاده کنه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس
      سپتامبر 22, 2010 در 9:30 ب.ظ. | #137

      به نظرت دلایلش چیه؟ چرا حاضر شد تو یه رشته پایین تر درس بخونه ولی از سهمیش استفاده نکنه؟

  96. محمد مهدی
    سپتامبر 22, 2010 در 4:17 ب.ظ. | #138

    توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه بابا چرا به این مطلب اینقدر گیر دادید؟؟؟؟؟ یعنی واقعا مشکلاتتون با این قضیه حل میشه؟؟/// چرا دنبال چیزای مهمتر نیستید. به نظر من اکثر کسایی هم که دم از نا حقی میزنن کسانی هستن که اگه سهمیه ای هم در کار نبود باز جایی قبول نمی شدن . اصلا من میخوا ی چیزی بگم خیالتون راحت بشه شما بیایید از بعد معنوی این قضیه خارج بشید بیایید اینطوری این قضیه رو ببینیم که پدران این عزیزان برای ارگانی به اسم دولت کار میکنن و در ماموریت مربوط به دولت جونشونو از دست میدن و دولت به خاطر اقدام این افرادی که در این ماموریت شرکت کردند به پاس قدر دانی ی سری مزایا داده که یکی از این مزایا اینه که برا فرزندای این عزیزان سهمیه ای در دانشگاه قرار داده که این قضیه تو همجا مرسومه مثلا خانواده ی فرهنگیان ی سری مزایا دارن که بقیه ندارن هر کسی که در سازمانی کار کنه ی سری امتیاز و مزایا از طرف اون ارگان در اختیارش می ذارن و هرچی جایگاه افراد مهمتر امتیزات بیشتر در اختیار خودشو خانوادش میذارن (حالا درسته یکی بیاد بگه طرف داره تو اونجا کار میکنه فقط این امتیازو به اون بدن این بی عدالتی که به خانوادشم امتیاز بدن آیا این حرف احمقانه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ همه برا خانوادشون کار میکنن و پدر نماد خانوادس .پس این اراجیفو نگید که چرا بچه شهیدا باید سهمیه بگیرن در صورتی که باباهاشون جنگیدن.) حالا حساب کنید که این ماموریت در حدی است که در صورت عدم موفقیت دیگر دولتی وجود ندارد پس انتظار میرود در صورت موفقیت امتیازات ویژه ای برای این فرد و خانوادش قرار بدهند حالا ما این ارگان که دولت باشه یک سری امتیزات بسیار ناچیز در اختیار خانواده این افراد قرار داده که دوشمنان نظام و کسانی که مخلفند این شبهه رو برا بعضیا بوجود آوردن که آهی بی عدالتی شده.با این اوصاف میبینیم از هر طرفی درست بنگریم میبینیم که این حق مسلم این عزیزان است. در آخر از همه فرزندان شهید بخاطر این مثال عذر خواهی میکنم زیرابر همه مسلم است که شهیدان بزرگوار بخاطر هیچ چیزی جز رضای خدا جانشان را از دست ندادند. از دوستان اگر کسی بعد از خوندن مطلب اولم در تاریخ سپتامبر 16, 2010 در 1:19 ب.ظ و این مطلب سوالی داشت در خدمتم

    • ناشناس
      سپتامبر 22, 2010 در 9:42 ب.ظ. | #139

      بچه های عزیزی که تو بهزیستی زندگی می کنن و اصلا پدر و مادرشونو ندین و به اصطلاح نماد خانواده ندارن و اصلا خانواده ندارن تکلیف چیه؟ تو خودتو یه لحظه ذار جای اونا ببین اونا بیشتر سختی کشیدن با تو؟ حالا تو سهمیه داری و اونا نه؟ این عدالته؟

    • رهگذر
      سپتامبر 26, 2010 در 1:18 ب.ظ. | #140

      اولا که میشه خیلی راحت حرف زد و نیازی هم به فحش دادن و بی حرمتی نیست. من فرزند شهید هستم و با سهمیه هم شخصا خیلی مشکل دارم. همیشه به اونایی فکر میکنم که سهمیه ندارن و طرز تفکر و برخوردشون با این مسئله. منم اگه جاشون بودم لجم میگرفت چون یه جورایی سرنوشت آدم البته تو ایران به کنکور و نتیجه اش بستگی داره. ولی نکته اینه که سهمیه رو از اول دادن ما که به زوز نگرفتیم و هیچ تقصیری هم متوجه ما نیست باید رفت سراغ کسانی اون تخصیص دادن

  97. ناشناس
    سپتامبر 22, 2010 در 9:36 ب.ظ. | #141

    خوب به پاس قدردانی بهتون پول بدن خونه بدن ماشین بدن ولی چرا حق بقیه رو بهتون بدن؟؟؟؟ شما هیچ می دونی که الان تو دانشگاه جای کسی نشستی که از تو بیشتر زحمت کشیده؟ بیشتر نور چشم ریخته؟ بیشتر از تو جوونیشو تو درس و کتاب گذاشته تا آینده ی درست و مطمئنی داشته باشه؟ حالا یه نفر با عنوان فلان و فلان و من فرزند فلانمو بابام فلان کارو کرده بابام بابام بابام بابام فلانه می تونم جاتو بگیرم و آینده تو خراب کنم؟ معنی عدالتم فهمیدیم!!!!

  98. ناشناس
    سپتامبر 24, 2010 در 12:25 ب.ظ. | #142

    با به نظر شما پس چرا به افرادی که جزو سادات هستند سهمیه نمی دن؟ اجداد اونها واسه حفظ اسلام و رشد اسلام سختی ها کشیده اند و اگر آنها نبودند اسلامی هم نبود که پدران شما ازش دفاع کنن. اگر آنها نبودن الان کنار ما خواهر برادر یهودی نشسته بود. به نظر شما دولت نباید تسهیلاتی برای ورود به دانشگاه برای این عزیزان فراهم کند؟ اگر اجداد آنها نبودن الان ایرانی اسلامی هم نبود. به توجه به حرف های شما باید سهمیه بدن به غیر اینه؟؟؟؟؟؟؟؟

  99. آه
    سپتامبر 26, 2010 در 10:46 ق.ظ. | #143

    اگه كارنامه دخترداييمو نديده بودم باور نم يكردم
    با رتبه 12000 پليمر امير كبير قبول شد
    رياضيشو 11 درصد زده بود تازه ترمي 200 هزار تومنم از بنياد بابته خريده كتاب مي گيره!
    اونوقت دخترخالش كه پدرشو از دست داده (مرگ طبيعي)و تو پايين ترين منطقه تهران مستاجره ماهي 350 براي دانشگاه علمي كاربردي ميده!!!!
    آآآآآآةةةةةةةة

  100. آه
    سپتامبر 26, 2010 در 10:49 ق.ظ. | #144

    بدم مي گن چرا دانشگاههايه ما پاين ترين سطحو تو دنيا دارن!

  101. رهگذر
    سپتامبر 26, 2010 در 1:51 ب.ظ. | #145

    در ضمن عدالت رو با مساوات اشتباه نگیرید. من شخصا از سهمیه استفاده کردم چون سطح استرسم خیلی بالا بود و واقعا امنیت رو خیلی کم تو زندگیم دیدم. فقط نبود پدر نیست خیلی مسائل دیگه درباره ی بچه های شهید هست که اصلا اینجا قابل طرح نیست. یه چیزی الان پیدا کردم میذارم اینجا بخونید:

    *** نماينده رهبر انقلاب در بنياد شهيد با اشاره به اين كه سهميه شاهد اصولاً هيچ ظرفيتي از دانشگاه ها را اشغال نمي كند اظهار داشت : 5 درصد سهميه شاهد اضافه بر ظرفيت عادي دانشگاه ها با فرمان حضرت امام (ره) پيش بيني شد اما تا كنون در هيچ دوره اي اين ظرفيت 5 درصد پر نشده است .
    وي افزود : در سال هايي كه بيشترين فرزند شهيد آماده ورود به دانشگاه را داشته ايم ، حداكثر 3 درصد از اين سهميه 5 درصدي پر شده است .
    رحيميان تصريح كرد :به طور قطع تا كنون حتي يك فرزند شهيد هم از ظرفيت عادي دانشگاه ها استفاده نكرده و به هيچ وجه حتي يك جوان ايراني به خاطر اعمال سهميه شاهد از ورود به دانشگاه محروم نشده است.
    نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد با تأكيد بر كيفيت بالاي علمي فرزندان شهدا گفت : بررسي كارشناسي نمرات كنكور در يكي از سال هايي كه بيشترين قبولي فرزند شهيد را داشته ايم نشان داد كه از 4 هزار قبولي ما حدود 3 هزار نفر يعني 75 درصد قبولي ها حتي بدون اسنفاده از سهميه شاهد هم قبول مي شدند و فقط 25 درصد يعني چيزي حدود هزار نفر واقعاً با استفاده از سهميه شاهد وارد دانشگاه شده اند.******
    من با رتبه خودم دانشگاه خوبی در تهران قبول میشدم. و اطرافم فرزندای شهید زیادی بودن که قبول نشدن.

  102. ناشناس
    سپتامبر 27, 2010 در 12:19 ق.ظ. | #146

    خوب این 5 درصد تو دانشگاه جا اشغال نمی کنن؟ بعدا واسه کار بهشون سهمیه نمی دن؟ واسه این 5 درصد از کجا هزینه می شه؟ تا کی می خوان با این واژه 5 درصد اضافه خودتونو قانع کنین؟ اصلا چرا باید شما اضافه باشید؟ مگه خون شما از ما رنگین تره؟ این 5 درصد اضافه که تو دستشویی دانشگاه درس نمی خونن که! می شینن کنار ما که خیلی لج آدمو در می یاره.

    • رهگذر
      سپتامبر 28, 2010 در 4:00 ب.ظ. | #147

      مگه قراره برن تو دستشویی درس بخونن.مگه بقیه تو دستشویی درس میخونن. هر دانشگاهی یه ظرفیتی داره در ضمن کی گفته که قبولی در کنکور نشانه ی قابلیت آدما برای ادامه ی تحصیله. کنکور فقط یه مسابقه است که چون امکانات به اندازه کافی نیست اونو گذاشتن. اگه این سهمیه ها نبودن مطمئن باش به جای مثلا 33 نفر دانشگاه 30 نفر میگرفت و دقیقا همون کسایی قبول میشدن که الان قبول میشن نه بیشتر.البته من فکر نمیکنم آدمی که برای درس خوندن میره دانشگاه براش فرقی کنه که تو کلاس 30 نفره بشینه یا 33 نفره. در مورد رتبه ها هم که یکی گفته بود صفر از جلوش بر میدارن یه توضیح بدم که همه بدونن : همه ی ما یک کنکور میدیم ولی رتبه بندی کسانی که سهمیه دارن جداست انگار دارن جداگانه کنکور میدن و فقط با خودشون رقابت میکنن. مثلا کسی که در سهمیه رتبش 1 میشه ممکنه رتبه کل 1 یا 10 یا 100 داشته باشه مثلا سالی که من کنکور دادم رتبه نفر اول حدود 250 کل بود(دقیقا یادم نیست) پس مقایسه رتبه ها اصلا معنی نداره در این مورد.
      البته با سهمیه موافق نیستم ولی از اونجایی که هر آدم عاقلی از هر حق قانونی که بهش میدن استفاده میکنه استفاده کردم. ولی تو دانشگاه زهر مارم شد چون اصلا اعتماد به نفس نداشتم و دوران خوبی تو دانشگاه نداشتم. فکر کنید جایی باشید ولی احساس کنید نباید باشید.

  103. م
    سپتامبر 28, 2010 در 6:08 ب.ظ. | #148

    اگه پدر تو هم می رفت جنگ الان تو اینجا نبودی زر زر کنی قناری

    • ناشناس
      سپتامبر 28, 2010 در 7:54 ب.ظ. | #149

      پدرم 5 سال جنگ بود و از سهمیه استفاده نکردم مفت خور

  104. رهگذر
    سپتامبر 29, 2010 در 12:19 ب.ظ. | #150

    اگه بخوای اینجوری حساب کنی که همه ما مفت خوریم . مگه پول این امکانات از جیب بابای تو یا من اومده. پول نفته که هممون داریم مفت مفت میخوریم و هیچ غلطی هم نمی کنیم. خیالت تخت هممون مفت خوریم. اگه مردی برو یقه ی اونایی رو بگیر که بالا سر بچه هاشون هستن و به نام بچه های شهدا چه پولا که بالا نکشیدن. و اونوقت تو بوق و کرنا میکنن که فلان امکانات رو بهشون دادیم ولی فقط به یه تعداد کم و خاص میدن بقیشو خودشون میخورن و یه کاری میکنن که ما رومون نشه بگیم فرزند شهیدیم.

  105. رهگذر
    سپتامبر 29, 2010 در 12:26 ب.ظ. | #151

    یه چیزایی از جنگ هست که هیچ وقت بهمون نمیگن. کمتر کسی میدونه که وقتی عراق بعضی شهرای ما رو گرفت چه بلایی سر زنهای ما اومد یا زمانهایی که تنها اسلحه ی رزمنده ها جونشون بود و اونم با سخاوت میدادن و هیچ وقت به بعدش و اینکه بچه هاشون چی میشن فکر نکردن.

    • ناشناس
      اکتبر 1, 2010 در 1:38 ب.ظ. | #152

      ولی بچه ها شون واسه آینده خودشون خیلی فکر می کنن!

  106. ناشناس
    اکتبر 1, 2010 در 2:44 ب.ظ. | #153

    مگه تو فکر نمی کنی ؟ البته تو ایران کمتر کسی فکر میکنه!

    • ناشناس
      اکتبر 1, 2010 در 9:33 ب.ظ. | #154

      ما فکر می کنیم که چجوری بدون خوردن حق بقیه آینده راحتی داشته باشیم ولی شماها…

  107. ناشناس
    اکتبر 3, 2010 در 12:40 ب.ظ. | #155

    تو فقط به جاهایی جواب میدی که به دردت میخوره. اگر واقعا توانایی و جنم داری مثل همه ی اینایی که میرن دانشگاه بشین درس بخون یه جای خوب قبول شو. من ندیدم کسی که قبول میشه اعتراضی داشته باشه والبته طبیعیه کسایی که قبول نمیشن ناراحت بشن. مثلا کسایی که تو مناطق محروم زنگی میکنن عدالت براشون تو کنکور برقرار نیست در مقایسه با کسایی که کلاسای کنکور چند میلیونی میرن . ناراحت نباش زیادم حرص نخور چون به جایی نمیرسه. فقط واقهیت رو قبول کن و سعی به داشته ها و توان خودت متکی باشی.به زندگی و امکانات خودت نگاه کنی موفق تری!

  108. رهگذر
    اکتبر 3, 2010 در 12:50 ب.ظ. | #156

    این بالایی من بودم ببخشید حواسم نبود.چند تا غلط املایی هم دارم . واقعیت … سعی کن

  109. x
    اکتبر 8, 2010 در 4:09 ب.ظ. | #157

    بله اگر این دلاوران نبودند الان مثل افغانی ها آواره بودیم .دانشگاهیم نبود.وهمچنین دیگه نمیشه اون چیزای از دست رفته را برگردوند به ایثارگران.کمترین کار دادن سهمیه هستش.

  110. حسین
    اکتبر 9, 2010 در 10:39 ب.ظ. | #158

    اولا شلوغش نکن حالا بابای تو جنگ نمی کرد ایران با خاک یکسان می شد ناموس به غارت میرفت ما بغل عربا بودیم دانشگاهی وجود نداشت این همه کشور تو جنگ شکست خوردن بعد چند سال هم دوباره به حالت اول برگشتند مثل عراق آلمان و… دوما الان هم صدقه سر بابای تو و امثالش اون بالایی ها هر کاری بخوان میکنن ناموس به غارت میره کشورمون جهان سوم هست مرم تو فقر هستند و…سوما بابات جنگید دستش درد نکنه ما پاشم میبوسیم ولی این به تو چه ربطی داره

    • x
      اکتبر 17, 2010 در 12:35 ق.ظ. | #159

      rabtiam be ma o babahamoon nadare ke keshvar jahan sevomie,pas chizi nagid ke asan rabti nadare.

  111. سینا
    اکتبر 15, 2010 در 12:21 ب.ظ. | #160

    چیه نکنه دارین میسوزین که سهمیه هست زمانی پدر شخصی که داشته تو اون جبهه ها میجنگیده پدرایه خوش غیرت شما گجا بودن حالا که به این بدبختا یک سهمیه دادان همتون دارین میسوزین پس بسوزین اونا رفتن خونشونو دادن سهمیه گرفتن شما ها چی بی غیرتا

    • x
      اکتبر 17, 2010 در 12:28 ق.ظ. | #161

      agha sina motoshakeram az nazare zibatooon.

    • ناشناس
      اکتبر 19, 2010 در 1:59 ب.ظ. | #162

      منظورت از بی غیرت کیه؟ من یا بابام اگه بابامه که به من ربطی نداره به خودش مربوطه اگه بابای شما هم غیرتمند بوده به خودش مربوسه من موندم که بابات جونشو فدا کرده تو چی می گی مفت خور. مگه تو رفتی جنگ که خودتو غیرتمند می دونی؟؟؟؟؟ تو فقط مفتکی رفتی دانشگاه ولی من با درس خوندن و سختی کشیدن رفتم دانشگاه حالا تو شدنی غیرتمند و من بی غیرت!!!!!!!!!!!!! مرتیکه مفت خور بابات جنگیده بعد تو مفت خوری می کنی و به بقیه می گی مفت خور واقعا آدم می سوزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  112. x
    اکتبر 17, 2010 در 12:25 ق.ظ. | #163

    afarin agha sinaaaaaa.

  113. x
    اکتبر 17, 2010 در 12:33 ق.ظ. | #164

    albate kasi taghsiri nadare ke pedaresh narafte jebhe,nemikham ke kasiam narahat beshe,shomaham hame mese khahar baradaraie man hastid.pas bahse jang beine bi sahmie ha o sahmie daro nist.ina hamash nazare.

  114. ناشناس
    اکتبر 18, 2010 در 12:27 ق.ظ. | #165

    چقدر جالب! تعداد نظرات افرادی که از سهمیه استفاده کردن خیلی بیشتره این نشون میده که خودشون هم شک دارن که کارشون درست بوده یا نه و یا برای درست بودن کارشون هی نظر می دن و می گن بابامون اگه نبود شماها الان ….

  115. رهگذر
    اکتبر 27, 2010 در 12:43 ق.ظ. | #166

    حالا که خوب فکر میکنم میبینم که آقای حسین کاملا راست میگه! من تسلیم شدم راست میگه! کاری که باباها میکنن هیچ ربطی به بچه هاشون نداره به قول شاعر : از فضل پدر تو را چه حاصل

  116. Setare
    اکتبر 28, 2010 در 1:38 ق.ظ. | #167

    من همیشه درسخون بودم, 12 سال منتظر بابایی بودم که به جاش برامون پلاکشو آوردن. با تنها مادری که همیشه افسرده بود و هست. نمی تونید درک کنید این زندگی چقدر سخت بود که بزرگترین آرزوم مرگ بوده. درس خوندم, سهمیه ای که حقم بود هم استفاده نکردم, تو بهترین رشته و دانشگاه تحصیل کردم. اما همیشه حرفای شما مثلا آدمای هموطن رو زندگیم و شونه هام سنگین بوده و هست. پدر بی نظیری داشتم که حالا حتی توی یه تاکسی بشینم می شنوم که بهش فحش می دن. چرا؟؟
    من نه این آدما رو تونستم ببخشم, نه پدری که حسرت دیدنش به دلم موند, حسرت یه شام ساده ی 3 نفره. حسرت یه بار گله کردن, گریه کرد, نوازش, سفر, نوروز, اینکه الان اشکامو حداقل ببینه. نمی بخشم که رفت و نذاشت بفهمید الان مثه عراق و افغانستان بودن یعنی چی.

  117. عارفه
    دسامبر 18, 2010 در 4:37 ب.ظ. | #168

    نمی خوام از کسی طرفداری کنم .این موضوع رو هم قبول دارم که سهمیه حق بعضی ها نیست ولی شما که نمی دونید به این خانواده ها چی می گذره بهتره قضاوت نکنید .من میشناسم کسی که باباش به خاطر مجروحیتش داره جلوی چشماش پر پر میشه به نظر شما اون حق نداره سهمیه داشته باشه.درضمن بدونید کسی که با سهمیه وارد دانشگاه میشه و خودش ظرفیت اون رشته رو نداره بعد دیگه نمی تونه ادامه بده.

  118. رضا
    ژانویه 16, 2011 در 4:24 ب.ظ. | #169

    اولا هر سال یه ملیون نفر قبول مب شن تو هم برو بشو و به 2000 نفر سهمیه ای نتاز دوما تو تمام دنیا حتی امریکا و المان و ایتالیا و حتی در اسراییل سهمیه برای رزمندگان و حتی نیروی انتظامی در نظر می گیرند و این ربطی به جهان سوم بودمن ما نداره سوما بسوزید ما رفتیم دانشگاه و شما یه سال دیگه بشین بخون من تا اون روز ترم رو هم تموم کردم

  119. ژانویه 28, 2011 در 7:27 ب.ظ. | #170

    آقایون سهمیه ای ها بیاین بعد کنکور کارناممون رو پست کنیم برای این اقا تا اونجاش بسوزه
    اه دیمونمون کردی اقا اصلا رهبر عزیز فامیلمونه می خواد به ما سهمیه بده اگه عرضه داری تو هم برو دانشگاه نداری هی وبلاگ بنویس

  120. شیرین
    ژوئن 28, 2011 در 11:24 ق.ظ. | #171

    ما سهمیه ای ها جای هیچکی رو نمیگیریم اگه بابا ی من نبود الان همتون عربی حرف میزدید خاک بر سر کسای که قدر نشناسن

  121. یبل
    ژوئن 30, 2011 در 4:26 ب.ظ. | #172

    خاک برسرت کنند حسود …. برو بسوز آتیش گرفتی بیچاره ….. بابات میخواست بره جنگ تا تو هم قبول شی….. قربون هرچی شاهده برم

  122. جواد
    اوت 6, 2011 در 7:00 ب.ظ. | #173

    سهمیه تاثیر گذاره ولی نه تا این حد . این مشخصه که یه دروغ کثیفه . اینجا نوشته مشهد شما فردوسیشو از کجا درآوردی ؟ احتمالا مال دانشگاه آزاده . در مورد سهمیه هم خیلی اغراق می کنن . من بابام جانباز 35 درصد . کنکور که دادم رفتم جایی که قبول شدم . با اینکه برای قبولی تو دانشگاههای تهران مهندسی شیمی خیلی فاصله نداشتم چند ماه دیگه یه نامه اومد که برای سهمیه می تونی بری مکانیک تبریز . من هم نرفتم . اصلا هم سهمیه بدردم نخورد . تو ارشد هم که دیگه اصلا سهمیه ندادن گفتن مال بالای 50 درصد و بچه های شهداست . الانم حتما به هر کی بگم بابام جانبازه حتما می گن با سهمیه قبول شدی . خاک بر سرشون با اون سهمی شون که به درد ما نخورد و اینم بد نامیش . دوستای عزیز اینا اونطور که ممکنه بعضی فکر کنن امکانات نمی دن . البته بعضی ها بودن که خیلی استفاده کردن ولی عموما اینجوری نبوده . فقط می خوان رفع مسئولیت کنن که ما یه کاری کردیم . از طرف دیگه همه جای دنیا اونایی که برای کشورشون جنگیدند بالاترین احترامو تو جامعه دارند و بهترین حمایت ها و امکانات رو در اختیار دارن . اگه امثال پدر من جبهه نمی رفتن الان وضعیت این مملکت از افغانستان بدتر بود . من انتظاری برای خودم ندارم اما برای پدر من چکار کردن ؟ واقعا بعضی ها خیلی شعور پایینی دارند ، مسئله دفاع از خاک کشور بوده اگه حک.مت رو هم قبول ندارید دفاع ار خاک کشور ربطی به این مسئله نداره . اگه امتیازی هم داده بشه با عدالت منافاتی نداره عدالت به معنی اینکه به همه یکسان داده بشه نیست این ظلمه که با همه یکسان رفتار بشه به هر کی باید حقش داده بشه .

  123. ye javooone shaaad
    دسامبر 4, 2011 در 7:04 ب.ظ. | #174

    che haaali mide hoooooooooooooooooh beshinin bekhonin ta joooonetooon dar biad

  124. ye javooone shaaad
    دسامبر 4, 2011 در 8:00 ب.ظ. | #175

    aslan midoooni chie chiz to chize hamatooon hamatoooon ye mosht kos khpolin ba harf ke chizi avaz namishe
    MAN KHODAM SAHMIE NADARAM VALI INO HAGHESHON MODONAM
    har kasi ham mokhalefe ke hamooon jomleye avali……

  125. دیدگاه
    مه 13, 2012 در 7:38 ب.ظ. | #176

    سهمیه شاهد حق است:
    1.درتمامی کشورها کسانی که در جنگ کشته می شوند به خانواده هایشان کارت ویژه داده میشودکه شامل:
    1.حقوق مادام العمر
    2.تهییه مسکن رایگان
    3.کار وسرمایه شروع کار
    4.معافیت مالیاتی(که در گشورهای اروپایی مالیات بسیار سنگین است)
    جهت اطمینان از مطالب بالا به سایتهای کشده شدکان جنگ جهانی اول و دوم مراجعخ کنید
    تفاوت شهید وکسی که فوت کرده است»
    شهید با پای خود وجهت حفاظت از کشور جان خود را فدا کرده استولی کسی که فوت کرده با اراده خداوند بوده و خدمتی به خلق خدا نبوده که پاداش یکیرد
    و این سهمیه ناچیز که حق فرزندان شاهد است چیری از ارزش پدرانشان کم نمی کندچون نمی توان به شهدا پاداشی داد بنابراین باید به نحو احسنت از حانوتده محترمشان قدردانی کرد
    این رزمندگان که بیشتر بسیجی بودند وبا سن کم به جبهه رفته وشهید شدند وظیفه دولت است که به خانواده های انها رسیدگی کند
    چون به خاطر دولت ومردم شهید شدند
    چرا باید استفاده کنند:ریزا بخاطر وطن دولت ومردم شهید شده وجان خود را از دست داده اند
    کسی که فوت شده به خاطر مردم ودولت کشته نشده که وظیفه دولت باشد انرا حمایت کند
    پس این وظیفه دولت است نه دلسوری وبه قول بعضی کم اندیشان مفت خوری
    کسی که در ارگانی کار میکند وبه واسطه ان کار نقص عضو میشود صاحب کار موضف به پرداخت کلیه هزینه های ان وحقوق دایمی به او وخانوتده اش میباشد چه برسد به کسی جان خود را برای دولت ومردم میدهد

  1. هنوز دنبالکی دریافت نشده.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.